کوچکی نژاد:

آقای‌خصوصی اصل ۴۴ را به تمام معنی در صومعه‌سرا اجرا میکند!

آقای خصوصی پیشتر داماد و برادر زاده خود را هم نیز در سمتهای مختلف شهر گمارده است و در پی اشتغال سایر وابستگان خود نیز می باشد از این رو باید گفت حمیدرضا خصوصی اصل ۴۴ قانون اساسی که همان “خصوصی سازی” است را به درستی در صومعه سرا در حال اجرا است.

به گزارش دیارمیرزا ، نام علیرضا خصوصی برادر نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در مجمع نمایندگان استان پیچیده است تا به عنوان یکی از کاندیداهای ریاست جمعیت هلال احمر استان گیلان تعرفه گردد. این موضوع به مذاق برخی صومعه سرایی ها خوش نیامد.jk9092-300x255

جابر کوچکی نژاد رییس هیئت کوهنوردی استان گیلان و کاندیدای شورای چهارم شهر رشت نیز در واکنش به این موضوع گفت: آقای خصوصی پیشتر داماد و برادر زاده خود را هم نیز در سمتهای مختلف شهر گمارده است و در پی اشتغال سایر وابستگان خود نیز می باشد از این رو باید گفت حمیدرضا خصوصی اصل ۴۴ قانون اساسی که همان “خصوصی سازی” است را به درستی در صومعه سرا در حال اجرا است.

البته یزدان پناهی سرپرست فعلی جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز تاکید کرد: این شایعات کار کسانی است که دستشان کوتاه شده است وگرنه من تازه ۴ ماهه امده ام و تصمیم گیرنده اینکه بروم یا بمانم جای دیگری است نه این سایتها.15850_316

به گزارش دیارمیرزا، گویا آقای علیرضا خصوصی پیشتر رییس شبکه بهداشت فومن بوده و هم اکنون مشاور بهبودی رییس دانشگاه علوم  پزشکی گیلان است گزینه اصلی تصدی ریاست جمعیت هلال احمر استان می باشد.

البته افرادی چون محمدی فتیده، رییس هلال اهمر شهرستان لنگرود و اوسط مقدم  معاون فنی شهرداری رشت در مجمع نمایندگان کاندید شدند که آقایان خصوصی با کسب ۵ رای محمدی فتیده ۵ رای و اوسط مقدم یک رای از نمایندگان مردم گیلان در مجلس رای گرفتند شایان ذکر است دو نفر از نمایندگان در این جلسه غایب بودند که خصوصی رای آنها را به نفع خود می داند.

منبع: خزرآنلاین

Share