دست مریزادی دیگر به سربازان گمنام امام زمان(عج)

آرای صندوق ۱۳۹ انتخابات شورای شهر رشت در کمد مدرسه پیدا شد + تکمیلی

اختصاصی دیار میرزا شنیده شد با تلاش سربازان گمنام امام زمان “عج” روز گذشته آرای صندوق ۱۳۹ شورای شهر رشت در کمد مدرسه نگین رشت پیدا شد بر اساس این گزارش آرای موجود در صندوق رای با فرم صورتجلسه ۲۹ شعبه که در اختیار فرمانداری رشت است، مطابقت داشت

اختصاصی دیار میرزا شنیده شد با تلاش سربازان گمنام امام زمان “عج” روز گذشته آرای صندوق ۱۳۹ شورای شهر رشت در کمد مدرسه نگین رشت پیدا شد بر اساس این گزارش آرای موجود در صندوق رای با فرم صورتجلسه ۲۹ شعبه که در اختیار فرمانداری رشت است، مطابقت دارد.

این در حالی است که چند روز گذشته مسئولان این صندوق عنوان نموده بودند که پس از شمارش آرا رای ها را داخل صندوق ریخته و به فرمانداری تحویل دادند حال باید دید چه کسی رای ها را در کمد گذاشته است؟22

بر اساس این گزارش و پس از تایید شورای عالی نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا استان گیلان و کشور بازهم در نتایج انتخابات شهر رشت تغییر ایجاد خواهد شد و بر این اساس موسوی روزان عضو اصلی شورای شهر رشت خواهد شد و منوچهر جمالی نفر شانزدهم و عضو اول علی البدل شورا خواهد بود

کوچکی نژاد در پی مصاحبه با یک سایت خبری استان عنوان کرد که صندوق ۱۳۹ آخرین صندوقی بود که مورد بازشماری قرار گرفت و پس از بازگشایی مشخص شد این صندوق خالی از آرا بوده است.

وی از نظر قانون صندوقی که خالی از آرا باشد را باطل دانست و گفت: این صندوق حاوی بیش از ۹۰۰ رای بوده، که تعیین سرنوشت آرا  به مراجع اطلاعاتی و قضایی واگذار شده بود.
وی ادامه داد: سرانجام مشخص شد که این آرا در داخل یک پلاستیک و در کمد مدرسه بوده است!!! وی با اشاره اینکه نیروهای اطلاعاتی و قوه قضاییه باید در گزارشی مشخص کنند که این آرا چطور از یک صندوق لاک و مهر شده بیرون رفته، گفت: پس از ارائه گزارشات بر اساس قانون تصمیم گیری نهایی انجام می شود.

کوچکی نژاد در پاسخ به سوال  مبنی بر اینکه آیا این  آرا شمارش شده و تغییری در  لیست نهایی منتخبین شورا ایجاد شده یا خیر، گفت: لیست تغییر می کند اما چگونگی تغییر بستگی به گزارشات مراجع رسیدگی کننده دارد.

نماینده  مردم رشت با عنوان اینکه بسیار عجیب است که ناگهان آرای صندوق در کمد مدرسه پیدا شود عنوان کرد: مسئولان اجرایی می خواستند هر چه سریعتر قضیه را تمام شده اعلام کنند اما مسئولان نظارت بر انتخابات مقاومت کرده و خواستار بررسی و پیگیری موضوع شدند.

کوچکی نژاد ادامه داد: مسئولان اجرایی مدعی بودند که این آرا به اشتباه در صتدوق های دیگر ریخته شده اما پس از بازشماری تمام صندوق ها مشخص شد که این آرا در داخل سایر صندوق ها نیست.

وی در پایان مسئولان اجرایی و فرماندار را مقصر دانست و از آنان خواست در برابر مردم پاسخگو باشند.

خبرنگار:امیر محمدپور

Share