یک استقلالی تمرین پرسپولیس را بهم ریخت

هواداران پرسپولیس در تمرین نوبت عصر امروز سرخ‌پوشان ضمن موضع‌گیری علیه مالکی و خوردبین به بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس خوشامد گفتند. به گزارش مدال نیوز، تمرین نوبت بعدازظهر پرسپولیس در شهر رامسر از ساعت ۱۷:۴۵ در زمین چمن اردوگاه شهید چمران رامسر برگزار شد. * قبل از شروع تمرین تعدادی از بازیکنان پرسپولیس برای خرید به مرکز خرید […]

هواداران پرسپولیس در تمرین نوبت عصر امروز سرخ‌پوشان ضمن موضع‌گیری علیه مالکی و خوردبین به بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس خوشامد گفتند.

به گزارش مدال نیوز، تمرین نوبت بعدازظهر پرسپولیس در شهر رامسر از ساعت ۱۷:۴۵ در زمین چمن اردوگاه شهید چمران رامسر برگزار شد.یک استقلالی تمرین پرسپولیس را بهم ریخت

* قبل از شروع تمرین تعدادی از بازیکنان پرسپولیس برای خرید به مرکز خرید تله‌کابین رامسر رفتند و با استقبال خوب هواداران مواجه شدند.

* حدود ۳۰۰ هوادار تمرین امروز پرسپولیس را از نزدیک تماشا کردند. آنها در شعارهایشان به نوری، ماهینی و حسینی خوشامد گفتند و علیه مالکی و خوردبین شعار سر دادند. هواداران پرسپولیس در شعارهای خود جای مهرداد پولادی را هم خالی کردند.

آنها بارها از وزیر ورزش و رئیس جمهور آینده درخواست کردند رویانیان همچنان مدیرعامل پرسپولیس باشد و شعارهایی در حمایت از رویانیان سر دادند.

* محمد نوری و سیدجلال حسینی اولین تمرین خود در اردوی پرسپولیس را تجربه کردند.

* شعار یک هوادار استقلالی در یادآوری گل فرهاد مجیدی به پرسپولیس باعث شد هواداران پرسپولیس به خشم بیایند و علیه او و استقلال موضع گیری کنند.

* با تشخیص کادر فنی یک بازیکن تستی در تمرین امروز حضور داشت که البته در اوسط تمرین با اجازه کادر فنی زمین را ترک کرد.

* بازیکنان پرسپولیس در تمرین امروز به دویدن، انجام حرکات کششی، هندبال، فوتبال تک ضرب در یک چهارم زمین، فوتبال تحت فشار و فوتبال درون تیمی در دو سوم زمین پرداختند.

* در بخش فوتبال درون‌تیمی کادر فنی نظارت کاملی روی بازیکنان داشت و بارها تمرین کرنر زدن را انجام دادند.

* دروازه‌بانان پرسپولیس زیر نظر بهزاد غلامپور به تمرین پرداختند.

* هواداران پس از پایان تمرین به داخل زمین آمدند و تلاش نیروی انتظامی برای جلوگیری از ورود آنها نتیجه نداشت. این هواداران می خواستند با بازیکنان و کادرفنی عکس یادگاری بگیرند که البته برخی بازیکنان از دست آنها فرار کردند!

Share