کوچکی نژاد:زدن برچسب سیاسی‌کاری به مجلس نارواست

به گزارش دیارمیرزا  جبار کوچکی‌نژاد،با تاکید بر فعالیت مستمر کمیته تحقیق وتفحص از دانشگاه آزاد، توضیح داد:‌ کمیسیون آموزش وتحقیقات به طور جدی در جریان گزارشات کمیته تحقیق وتفحص از دانشگاه آزاد بوده و در روند این جریان هیچ خللی وارد نشده است. نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، از حضور خود، زهره طبیب‌زاده و عبدالوحید فیاضی به […]

به گزارش دیارمیرزا  جبار کوچکی‌نژاد،با تاکید بر فعالیت مستمر کمیته تحقیق وتفحص از دانشگاه آزاد، توضیح داد:‌ کمیسیون آموزش وتحقیقات به طور جدی در جریان گزارشات کمیته تحقیق وتفحص از دانشگاه آزاد بوده و در روند این جریان هیچ خللی وارد نشده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، از حضور خود، زهره طبیب‌زاده و عبدالوحید فیاضی به عنوان بررسی کنندگان بخش مالی و اداری تحقیق و تحفص خبر داد و افزود: یکسری از دوستان حوزه آموزشی و پژوهشی را دنبال می‌کنند و دیگران نیز به بخش فرهنگی و انتصابات در دانشگاه آزاد نظارت می‌کنند.

کوچکی نژاد با یادآوری اینکه  افرادی که معتقدند مجلس طرح تفحص را وارد فضای سیاسی کرده، در توهم به سر می‌برند، ادامه داد: به هیچ وجه نمایندگان در تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد سیاسی‌کاری نمی‌کنند و بر اساس قوانین فعالیت‌های خود را پیگیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه بستن چنین نسبت‌های به مجلس نارواست، افزود: اینگونه افراد که چنین اظهارنظرهایی می‌کنند از فرایند تحقیق و تفحص بی‌اطلاع هستند چرا که این مبحث، موضوعی تخصصی است و ربطی به سیاسی‌کاری ندارد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: کمیسیون آموزش وتحقیقات هر هفته یک جلسه دارد و در آن جلسه اطلاعات جمع‌آوری شده از سوی کارشناسان کمیته را که در دانشگاه آزاد مستقر هستند بررسی می‌کند و هیچ تعلل و تاخیری نیز در کار نیست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، گفت: رئیس مجلس دستور داده تا اطلاع ثانوی تحقیق و تفحص جدید مطرح نشود چرا که در هفته‌های پایانی دولت هستیم و این کار معنایی ندارد ولی فرایند تحقیق و تفحص‌هایی مثل دانشگاه آزاد که از قبل مطرح بوده است همچنان پیگیری می‌شود.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به آمادگی این دانشگاه برای اجرایی شدن طرح تحقیق و تفحص مجلس، گفته متاسفانه مجلس طرح تفحص را وارد فضای سیاسی کرده و این طرح را به صورت جزر و مدی دنبال می‌کند

Share