کوچکی نژاد:انتظار مردم از روحانی محقق شدن اعتدال در عرصه عمل است

 به گزارش دیارمیرزا جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اسلام دین اعتدال است، اظهار داشت: اینکه مردم به شعار اعتدال آقای روحانی رای دادند نشان از اهمیت اعتدال به عنوان یک واژه دینی بین مردم است. وی افزود: اعتدال به معنای مقابله با افراط و تفریط است؛ افراد یعنی عبور […]

 به گزارش دیارمیرزا جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اسلام دین اعتدال است، اظهار داشت: اینکه مردم به شعار اعتدال آقای روحانی رای دادند نشان از اهمیت اعتدال به عنوان یک واژه دینی بین مردم است.

وی افزود: اعتدال به معنای مقابله با افراط و تفریط است؛ افراد یعنی عبور کردن از اصول و ارزش ها و تفریط یعنی عدم توجه به اصول که هر دو اینها غلط و غیر قابل قبول است.

نماینده مردم رشت با بیان اینکه شعار اعتدال رئیس‌جمهور منتخب در معرفی اعضای کابینه به مجلس مشخص می‌شود، افزود: افرادی که در کارنامه خود اقدامات ساختار شکنانه ثبت شده باشد، تندرو و افراطی هستند و استفاده از این افراد نیز اقدام اعتدالی نیست.

کوچکی نژاد با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری مصداق بارز اعتدال هستند و ایشان همواره به رعایت اعتدال توصیه می‌کنند، گفت: باشعار اعتدال می‌توان در حوزه‌های مختلف به کشور و نظام کمک و مشکلات مردم را حل کند اما این امر مشروط به این است که ما از این واژه استفاده سلیقه‌ای نکنیم چرا که معنای اعتدال مشخص است و مردم به خوبی آن را درک می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردمی که به آقای روحانی رای داده‌اند انتظار دارند شعار اعتدال ایشان در عرصه عمل محقق شود، تاکید کرد: امیدواریم که گزینه‌های پیشنهادی رئیس‌جمهور به مجلس برای عضویت در کابینه یازدهم از افراد معتدل باشند تا مجلس نیز بر اساس اعتدال به این افراد رای اعتماد بدهند.

Share