کوچکی نژاد:اصلاح‌طلبان تندرو به دنبال تصاحب سه وزارتخانه هستند

به گزارش دیارمیرزا جبار کوچکی‌نژاد شامگاه شنبه در جمع اعضای جامعه مهندسان، تشکل‌های اعتقادی و سیاسی گیلان با اشاره به شرایط ویژه کشور اظهار کرد: وضعیت موجود جهان و مشکلات اقتصادی در داخل کشور مشکلاتی را برای مردم پدیده آورده است. وی به نامگذاری سال‌های اخیر با سر فصل اقتصادی توسط مقام معظم رهبری اشاره […]

به گزارش دیارمیرزا جبار کوچکی‌نژاد شامگاه شنبه در جمع اعضای جامعه مهندسان، تشکل‌های اعتقادی و سیاسی گیلان با اشاره به شرایط ویژه کشور اظهار کرد: وضعیت موجود جهان و مشکلات اقتصادی در داخل کشور مشکلاتی را برای مردم پدیده آورده است.kochaki nejad

وی به نامگذاری سال‌های اخیر با سر فصل اقتصادی توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: نمایندگان مجلس مشکلات مردم را بیش از دیگران حس می‌کنند.

کوچکی‌نژاد با قدردانی از تلاش و ایثار دولت احمدی‌نژاد، تصریح کرد: انتظار این است از دولت احمدی‌نژاد در مجامع مختلف قدردانی شود.

نماینده مردم رشت در مجلس به آغاز به‌کار دولت جدید به‌زودی اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور جدید و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا با رای مستقیم مردم انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه بیگانگان به دنبال توطئه علیه نظام اسلامی هستند، تصریح کرد: دشمنان هنوز متوجه نشدند در ایران نظام ولایی شکل گرفته و جریان‌های مختلف نمی‌توانند آن را تغییر دهند.

کوچکی‌نژاد به ترد افراد عبورکننده از سد قانون در دوران اصلاحات توسط مردم اشاره کرد و یادآور شد: حسن روحانی اکنون با بخش‌های مختلف اجتماعی مواجه است و بعضی از اصلاح‌طلبان تندرو تلاش می‌کنند خود را به روحانی نزدیک کنند.

دبیر جامعه اسلامی مهندسان گیلان با اشاره به فشار اصلاح‌طلبان تندرو به روحانی برای تصاحب وزارتخانه‌های کلیدی آموزش و پرورش، علوم و تحقیقات و فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: مجلس امر مذکور را مراقبت می‌کند.

وی ترکیب مجلس شورای اسلامی را از اصلاح‌طلبان، اصولگرایان معتدل و تندرو توصیف کرد و افزود: احتمال اتحاد گروه‌های اصولگرایی مجلس وجود دارد و این امر در صحنه سیاسی کشور رقم می‌خورد.

کوچکی‌نژاد با تأکید بر اینکه مجلس به وزرایی که از خط قرمزها عبور کردند، رای نمی‌دهد، خاطرنشان کرد: حسن روحانی گروه‌هایی را برای رایزنی با جریان‌های مختلف برای انتخاب وزرا انتخاب کرده است ضمن اینکه هاشمی رفسنجانی و خاتمی به این امر ورود کرده‌اند.

نماینده مردم رشت در مجلس به رایزنی گروه مرکب از افراد حلقه حسن روحانی با مجلس اشاره کرد و افزود: رایزنی برای انتخاب وزرا با نمایندگان مجلس آغاز شده است و مجلس تلاش می‌کند تا اعضای کابینه روحانی با رای بسیار بالا برای خدمات‌رسانی به مردم کار خود را آغاز کنند.

وی با بیان اینکه هماهنگی و همدلی در مجلس برای انتخاب وزرا وجود دارد، اذعان کرد: تجربه چند دوره ریاست جمهوری وجود دارد و جای نگرانی نیست.

کوچکی‌نژاد بر تلاش فعالان سیاسی تاکید کرد و گفت: مردم از اسلام و انقلاب جدا نیستند و افرادی که بخواهند از چارچوب‌ها عبور کنند با مشکل مواجه می‌شوند.

دبیر جامعه اسلامی مهندسان گیلان محمدباقر نوبخت را از افراد حلقه اصلی روحانی در استان دانست و بیان کرد: نوبخت از ظرفیت‌های گیلان شناخت کافی دارد و انتظار داریم گیلانی‌ها در این دوره حضور پررنگی در کابینه دولت داشته باشند.

وی خواستار احقاق حق مردم گیلان شد و اظهار کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا با وجود نگرانی‌ها در تمام نقاط گیلان انتخاب شدند.

کوچکی‌نژاد با اشاره به خاطره بد مردم رشت از شورای این شهر، تصریح کرد: انتظار داریم با تدبیر اعضای شورای جدید، شهرداری انتخاب شود که بتواند مدت چهار سال به مردم خدمات‌دهی کند.

نماینده مردم رشت در مجلس از آمادگی نمایندگان برای کمک به اعضای شوراها خبر داد و بیان کرد: شوراها از نمایندگان مجلس برای خدمات‌رسانی به مردم استفاده کنند.

وی اظهار امیدواری کرد اعضای شوراها با وحدت و همدلی با نمایندگان و مسئولان بتوانند مشکلات شهر رشت را برطرف کنند.

Share