کاهش دما در شمال کشور در ۳ روز آینده

به گزارش دیارمیرزا عبدالرضا امیدوار شهری با بیان این مطلب افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی طی سه روز آینده در منطقه شرق و جنوب شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک تداوم خواهد داشت. به گفته وی، طی این مدت به سبب افزایش سرعت وزش باد […]

به گزارش دیارمیرزا عبدالرضا امیدوار شهری با بیان این مطلب افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی طی سه روز آینده در منطقه شرق و جنوب شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک تداوم خواهد داشت.

به گفته وی، طی این مدت به سبب افزایش سرعت وزش باد بر روی عراق، گرد و خاک ناشی از آن در برخی از استان های واقع در جنوب غرب و غرب سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد.

امیدوار اظهار داشت: از اواخر وقت فردا و طی روزهای جمعه و شنبه برای سواحل جنوبی دریای خزر به تدریج افزایش ابر، بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه از روز جمعه دمای هوا در شمال کشور کاهش می یابد تصریح کرد: روز پنجشنبه به ویژه جمعه و شنبه دریای خزر مواج است.

وی افزود: فردا آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد است بیشینه و کمینه دما مانند امروز به ترتیب برابر ۴۰ و ۲۸ درجه سانتیگراد بالای صفر است.

Share