رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

کار برنامه‌سازان انتخاباتی سیما در خلق حماسه سیاسی، یک کارستان بود

به گزارش دیارمیرزا رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم تکریم از دست اندرکاران و برنامه‌سازان برتر برنامه‌های انتخاباتی سیما از تلاش کارکنان این رسانه در خلق حماسه سیاسی قدردانی کرد

به گزارش دیارمیرزا حجت الاسلام و المسلیمن گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به نقش صداوسیما در برگزاری انتخاباتی با شکوه خطاب به حاضران گفت: در توجیه و هدایت مردم در انتخابات اخیر ، کاری کارستان کردید که شایسته قدردانی است.

وی با تاکید بر حضور مداوم سیما و صدای جمهوری اسلامی در خانه‌های مردم اضافه کرد: شما در تمامی لحظات و عرصه های زندگی مردم حضور دارید و همین حضور مداوم هدایت جامعه را به دستان شما سپرده شده است.golpaygani

حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی در ادامه با اشاره به قطع شبکه‌های مختلف صداوسیما توسط استکبار جهانی اضافه کرد: نباید چنین مسایلی باعث دلسردی شما گردد ، چرا که دست زدن به چنین کاری نشانه ضعف دشمنان و حقانیت شماست. مردم در اقصی نقاط دنیا منتظر شنیدنی پیام شما هستند.

وی بیداری اسلامی را منتج از انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: با توجه به چنین حرکت‌هایی دشمنان اسلام به فکر ایجاد شکاف میان مسلمانان افتادند به طوری که اکنون ملاحظه  می‌کنید، در کشورهای بزرگ اسلامی نظیر مصر و سوریه دو دستگی ایجاد کرده‌اند و مردم را به جان یکدیگر انداخته‌اند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری بزرگ‌ترین دغدغه‌ آمریکا را حفاظت از اسرائیل در منطقه خواند و اضافه کرد: با همین هدف خط نخست مقاومت کشورهای اسلامی در برابر اسرائیل یعنی سوریه مورد تعدی قرار گرفته است و متاسفانه تعدادی از کشورهای منطقه متوجه این قضیه نیستند.

حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی در ادامه سخنان خود به فجایع اخیر تروریست‌های سوریه در زمینه نبش قبر صحابی پیامبر اسلام (ص) و شکافتن سینه سرباز سوری اشاره کرد و افزود : اکنون در مصر نیز شاهد درگیری مردم با یکدیگر و قرار گرفتن ارتش در مقابل مردم هستیم. اینها نقشه های شوم استکبار در برابر اسلام است که امیدواریم خداوند نیرنگشان را به خود آنها بازگرداند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در پایان سخنان خود با اشاره به ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن همگان را به اخلاص، تزکیه نفس ، قرائت قرآن و مناجات توصیه کرد.

Share