همراه با تیم های گیلانی در فصل نقل و انتقالات؛

چه کسانی تا کنون به ملوان و داماش پیوستند؟

به گزارش دیارمیرزا در این میان تیم های فوتبال ملوان انزلی و داماش گیلان که از همین ابتدای فصل مشغول دست و پنجه نرم کردن با حواشی زیادی هستند نیز مشغول جذب بازیکن برای حضور در فصل آتی لیگ برترند.

فصل نقل وانتقالات همچنان با جدیت پیگیری میشود و البته شاهد دیدن چند پدیده بودیم و البته حواشی زیادی نیز در این فصل به چشم می خورد که در نوع خود جالب بود.malavan-damash

در این میان تیم های فوتبال ملوان انزلی و داماش گیلان که از همین ابتدای فصل مشغول دست و پنجه نرم کردن با حواشی زیادی هستند نیز مشغول جذب بازیکن برای حضور در فصل آتی لیگ برترند.

به گزارشدیارمیرزا  تا کنون (۱۳ تیر ۱۳۹۲) تغییرات زیر در فصل نقل و انتقالات در این دو تیم به وقوع پیوسته است:

ملوان بندر انزلی
ملوانی ها تا به این جای فصل نقل و انتقالات، ادریس کوچکی- اشجاری- دغاغله- مهدی شیری- محسن یوسفی- سید احمد مهدی زاده و مرتضی فلاحتی را جذب کرده اند.

پژمان نوری- محمد حیدری- نزهتی و اولادی نیز از این تیم جدا شده اند و به احتمال زیاد سعید عزت اللهی و هادی تأمینی نیز از این تیم می روند.


داماش گیلان

در تیم داماش گیلان، اگر چه تا به این لحظه هنوز بازیکنی جذب نشده است اما علیرضا جهانبخش- حسین ابراهیمی- حسین رحیمی- حاجی زاده- کوشکی- نیکبخت واحدی و رودباریان از این تیم جدا شده اند./ گیلان آنلاین

Share