پورمختار من و جعفرزاده هیچ ارتباطی با شرکت تامین خودروی صدرا را نداریم

به گزارش دیارمیرزا محمدعلی پورمختار در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت در واکنش به گزارش اخیر شبکه‌های خبری بی‌بی‌سی و وی اوای در مورد حمایت وی از شرکت‌ صدرا گفت: سابقه این دو رسانه وابسته به دنیای اسکتباریکی انگلیس و دیگری آمریکا، بر ملت ایران روشن است. نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در […]

به گزارش دیارمیرزا محمدعلی پورمختار در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت در واکنش به گزارش اخیر شبکه‌های خبری بی‌بی‌سی و وی اوای در مورد حمایت وی از شرکت‌ صدرا گفت: سابقه این دو رسانه وابسته به دنیای اسکتباریکی انگلیس و دیگری آمریکا، بر ملت ایران روشن است.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه مردم از روش های شیطنت آمیز رسانه های استکبار جهت ایجاد شبهه در مردم نسبت به مسئولین و اختلاف‌افکنی و دروغ پراکنی آگاه هستند، افزود: قطعا اقدامات اختلاف افکنانه آنها هدفی جز تخریب مسئولان ندارد.

وی ضمن تکذیب خبر شبکه‌های دروغ‌پراکنی مبنی بر حمایت از شرکت صدرا تصریح کرد: من نه ارتباطی با این شرکت دارم و نه از آن حمایتی می‌کنم و به اطلاع تمام ملت ایران می‌رسانم که این اقدامات، اقداماتی تخریبی است.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این گزارش علاوه برارتباط نام من نام غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت نیز مطرح شده است، توضیح داد: هیچ کدام از ما دو نفر با این شرکت ارتباطی نداشته و چنین اخباری دروغ محض است.

شبکه‌های خبری بی‌بی‌سی و وی ‌او ای طی گزارشی محمدعلی پورمختار رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس و غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی را به عنوان یکی از حامیان اصلی شرکت صدرا معرفی کردند.

گفتنی است شرکت تامین خودروی صدرا که یک شرکت خصوصی است که پس از فروش خودرو به تعهدات خود عمل نکرده است./

Share