هتک حرمت دختر جوان به خاطر دادن پاسخ منفی

به گزارش دیارمیرزا فردی که به خاطر شنیدن پاسخ منفی از دختر مورد علاقه‌اش، موجب هتک حرمت وی در فضای مجازی شده بود، توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا سرهنگ زارع پور رئیس پلیس فتا یزد اعلام کرد : پیرو شکایت دختری جوان مبنی بر هتک حرمت […]

به گزارش دیارمیرزا فردی که به خاطر شنیدن پاسخ منفی از دختر مورد علاقه‌اش، موجب هتک حرمت وی در فضای مجازی شده بود، توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا سرهنگ زارع پور رئیس پلیس فتا یزد اعلام کرد : پیرو شکایت دختری جوان مبنی بر هتک حرمت اینترنتی وی در فضای مجازی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ زارع پور در تشریح این خبر گفت: بنابر اظهارات شاکی و بررسی های انجام شده مشخص شد فردی عکس‌های خصوصی وی را در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و با ارسال ایمیل‌هایی توهین آمیز برای شاکی و دوستانش موجب هتک حرمت وی شده است.

رئیس پلیس فتا یزد افزود: پس از بررسی های فنی و تخصصی متهم که از همکلاسی‌های شاکی بود شناسایی و دستگیر شد، متهم در بازجویی های انجام شده به جرم خود اقرار و انگیزه خود را انتقام گیری به علت بی توجهی شاکی به تقاضای دوستی با وی عنوان کرد.

این مقام انتظامی به جوانان توصیه کرد اطلاعات و عکس‌های خصوصی خود را در شبکه‌های اجتماعی قرار نداده، همچنین از پاسخگویی به ایمیل‌های ناشناس و برقراری دوستی و ارتباط در فضای مجازی با افرادی که هویت واقعی آنها مشخص نمی باشد خودداری کنید.

Share