نمایشگاه «ضیافت» ویژه ماه مبارک رمضان برگزار می شود

به گزارش دیارمیرزا رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از برگزاری فروش‏های فوق العاده و نمایشگاه‏های ویژه ماه مبارک رمضان در مناطق مختلف استان در آستانه فرا رسیدن این ماه خبر داد. علی منتظری در نشست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان و نیاز مردم به […]

به گزارش دیارمیرزا رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از برگزاری فروش‏های فوق العاده و نمایشگاه‏های ویژه ماه مبارک رمضان در مناطق مختلف استان در آستانه فرا رسیدن این ماه خبر داد.

علی منتظری در نشست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان و نیاز مردم به کالاهای پرمصرف ویژه این ماه، برنامه‏های مذکور در استان اجراء خواهد شد.

وی تصریح کرد: در نمایشگاه‏های یاد شده کالاهای پرمصرف ماه مبارک رمضان از قبیل گوشت، مرغ منجمد، گوشت قرمز منجمد، سبزیجات، خرما، زولبیا و بامیا، رشته خشکار، برنج، شکر، حبوبات، روغن خوراکی، لبنیات و… با تخفیفی معادل حداقل ۵ الی ۱۵ درصد زیر قیمت بازار از امروز لغایت سی ام تیر ماه عرضه می‏شود.

منتظری همچنین گفت: دسترسی آسانتر شهروندان به کالاهای اساسی ویژه این ماه از مهمترین اهداف برنامه های مذکور در استان است./ایسنا

Share