مهدی مجرد:یادواره‌های گیلان در شأن شهدا برگزار شود

به گزارش دیارمیرزا مهدی مجرد ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی استاندار و معاون استاندار اسبق گیلان گفت: تمام مسئولان سر سفره شهیدان نشسته‌اند و وارث شهدای بزرگوار هستند. وی بر اجرای وصیتنامه شهدا تأکید کرد و افزود: شهدا انقلاب اسلامی را به مسئولان سپردند و یادواره‌های گیلان باید […]

به گزارش دیارمیرزا مهدی مجرد ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی استاندار و معاون استاندار اسبق گیلان گفت: تمام مسئولان سر سفره شهیدان نشسته‌اند و وارث شهدای بزرگوار هستند.

وی بر اجرای وصیتنامه شهدا تأکید کرد و افزود: شهدا انقلاب اسلامی را به مسئولان سپردند و یادواره‌های گیلان باید در شأن شهیدان برگزار شود.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر حضور چشمگیر روحانیت در برگزاری مراسم شهدا تصریح کرد: انقلاب اسلامی از روحانیت آغاز شده و با حضور این قشر تداوم دارد و تا ظهور امام عصر (عج) ادامه پیدا می‌کند.

وی حضور عامه مردم در مراسم‌ یادواره شهدا را بسیار مهم خواند و عنوان کرد: حضور جمعیت کیفیت برگزاری مراسم‌ را ارتقا می‌دهد.

مجرد با اشاره به برگزاری مراسم یادواره شهدای هفتم تیر و شهید بهشتی در مصلای امام خمینی (ره) رشت خاطرنشان کرد: جمعیت بسیاری در مراسم مذکور حضور پیدا کرده بود.

رسانه‌های گیلان برای اطلاع‌رسانی یادواره شهدا فعال می‌شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در جلسه مذکور با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی گفت: بخش عمده فعالیت‌های علمی آیت‌الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان مرهون تلاش‌های مهدی مجرد مسئول دفتر ایشان است.

علی اسماعیل‌پور از آمادگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در اجرای مصوبه‌های برگزاری یادواره شهدا در استان خبر داد و افزود: رسانه‌های گیلان در اطلاع‌رسانی یادواره‌های شهدا فعال می‌شوند.

وی با بیان این‌که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان آمادگی ثبت‌ نام شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی در تقویم کشور را دارد، تصریح کرد: علی انصاری و علیرضا نورانی تنها شهدای استاندار و معاون استاندار در کشور هستند که به شهادت رسیدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه از تشکیل دبیرخانه دائمی بنیاد میرزا کوچک جنگلی در استان خبر داد و یادآور شد: تأسیس بنیاد ملی میرزا کوچک ‌خان جنگلی از مصوبات دور چهارم سفر هیئت دولت به گیلان است.

به گزارش فارس، شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی استاندار و معاون استاندار اسبق گیلان در ۱۵ تیر سال ۶۰ به دست منافقین ترور شدند./فارس

Share