معاون بقایی مشاور وزیر راه و شهرسازی شد+ عکس

به گزارش دیارمیرزا علی نیکزاد در روزهای پایانی دولت دهم، معاون سابق سازمان میراث فرهنگی و گردشگری که دو ماهی است در این سازمان حضور ندارد را به عنوان مشاور خود منصوب کرد.  وزیر راه و شهرسازی، “مسعود علویان صدر” معاون سابق حفظ و احیای سازمان میراث فرهنگی را که چندی پیش برکنار شده بود […]

به گزارش دیارمیرزا علی نیکزاد در روزهای پایانی دولت دهم، معاون سابق سازمان میراث فرهنگی و گردشگری که دو ماهی است در این سازمان حضور ندارد را به عنوان مشاور خود منصوب کرد.

 وزیر راه و شهرسازی، “مسعود علویان صدر” معاون سابق حفظ و احیای سازمان میراث فرهنگی را که چندی پیش برکنار شده بود را به سمت مشاور خود منصوب کرد. وی معاون محمدشریف ملک زاده در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بود که پس از برپایی برنامه های هفته میراث فرهنگی، از این سمت، کناره گیری کرد.image2847

علویان صدر را می توان معاونی در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری معرفی کرد که عمر معاونت او بیش از سایرین بوده است. وی شهریور ۱۳۸۸ معاون میراث فرهنگی کشور شد.

علویان صدر در دوره های ریاست حمید بقایی، روح الله احمدزاده کرمانی، حسن موسوی و محمد شریف ملک زاده، فعالیت به عنوان معاون میراث فرهنگی کشور را تجربه کرد.

علی نیکزاد در ابلاغ خود تصریح کرده است: نظر به تعهد ،‌ تخصص ،تجربه و سابقه مدیریتی جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور اینجانب منصوب می‌شوید.

در ادامه آمده است: امید است با توکل به خداوند متعال ، بهره‌گیری از وصایای گرانقدر حضرت امام(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و سیاستهای رئیس‌جمهور محترم و با همکاری مدیران و همکاران ارجمند در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

انتصاب این فرد توسط وزیر راه و شهرسازی که وابستگی به جریان حاکم در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور دارد  سئوالات زیادی را به ذهن متبادر می کند.

Share