آقای وزیر جواب بدهید ؟؟؟

مدیر کل شدن مقلد سروش در معاونت قرآنی وزارت ارشاد

به گزارش دیارمیرزا کاندیدای رد صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی در ادوار گذشته و شخصی که قائل است ائمه و انبیا الهی معصوم نیستند در وزارت ارشاد مسئولیت قرآنی دریافت کرده است.

به گزارش دیارمیرزا و به نقل از رویداد “م .ت” از مقلدان فکری سروش و اکبرگنجی که در اثبات سرسپردگی فکری اش به این دو شخص با ارائه سخنرانی و نگارش یادداشت عصمت انبیا الهی و امامان هدی را تکذیب کرده و به طرح شبهاتی نازل علیه ضروریات دین مبین اسلام پرداخته بود ، هم اکنون در معاونت قرآنی وزارت ارشاد یک مسئولیت عالی پژوهشی را اشغال کرده است.

فرد یاد شده که در امورات دیگری مانند برگزاری کلاس های یوگا و مدیتیشن و همچنین NLP نیز فعال بوده است ، چند سال قبل از محل مسجدی که امام جماعت آنرا بر عهده داشت ، وادار به خروج شد.IMAGE635003414049322052

وی شاگردان خود را که عموما از اقشار کم سواد و بی اطلاع بوده اند را در سالیان متمادی تشویق به انجام یوگا برای کسب آرامش حین نماز می کرده است ، حال آنکه هر شخص بی سوادی ازین مهم مطلع است که نماز فی نفسه عامل آرامش و تسلط بر نفس است.

فرد یاد شده جای دیگری از سخنرانی های مساله آفرین خود خطاب به حضار در کلاس های موفقیت گفته است وقتی اشتباه کردید اشتباهتان را اصلاح کنید ، خدا هم قبله را از قدس به کعبه تغییر داد ، نگفت دیگران چه می گویند.

او همچنین در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی در انتخابات ثبت نام ولی فاقد صلاحیت شناخته شده و امکان حضور در عرصه سیاسی کشور را نیافت . حالا وی در معاونت قرآنی وزارت ارشاد مشغول کدام خدمت رسانی به حوزه فرهنگ کشور است ، این دیگر معمایی است که مسئولین ارشاد باید پاسخگویش باشند.

گفتنی است نامبرده چند سال قبل حین یک سخنرانی در باب تفسیر قرآن گفته بود:حضرت موسی و حضرت آدم گناه کردند و معصیت کردند و در قرآن به آن اشاره شده است اما خداوند آنان را بخشید و اینکه می گویند پیامبران معصوم هستند خلاف واقع هست.

در جلسه یاد شده نوجوانی از وی سوال می کند پس اینکه می گویند ائمه هم معصوم هستند این یعنی چه؟ وی پاسخ می دهد من می گویم پیامبران خطا می کنند گناه می کنند تو می گویی امامان معصومند؟یعنی حضرت علی این چیزهایی که در دعای کمیل گفته است نسبت به خودش خواسته است ما را فیلم کند.

فرد یاد شده که با تمرکز برقرآن و حدیث از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد نیز بوده است در دوره مسئولیتی پژوهشی با جاسبی کتاب مشترکی را منتشر کردند.

Share