مدیر کل بازرسی گیلان: حفظ منابع مالی دستگاه‌ها وظیفه مدیران است

به گزارش دیارمیرزا سید حمید حسینی صبح امروز در جلسه استقرار هیئت بازرسان و کارشناسان اداره کل بازرسی گیلان در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان نقش سازمان بازرسی در امر بازرسی را مهم دانست. وی با بیان اینکه سازمان بازرسی اصلی‌ترین دستگاه نظارتی کشور است، اظهار کرد: این سازمان به دنبال سخت‌گیری به مدیران و […]

به گزارش دیارمیرزا سید حمید حسینی صبح امروز در جلسه استقرار هیئت بازرسان و کارشناسان اداره کل بازرسی گیلان در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان نقش سازمان بازرسی در امر بازرسی را مهم دانست.Hosseini

وی با بیان اینکه سازمان بازرسی اصلی‌ترین دستگاه نظارتی کشور است، اظهار کرد: این سازمان به دنبال سخت‌گیری به مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی نیست.

مدیر کل بازرسی گیلان، بازرسی از دستگاه‌های مختلف اجرایی استان را با رویکرد پیشگیرانه و اصلاح امور ذکر کرد و گفت: تمام تلاش مدیران و بازرسان اداره کل بازرسی استان این است که رویه و نحوه خدمات‌رسانی دستگاه‌ها در قبل و پس از بازرسی متفاوت باشد.

وی یکی از مولفه‌های مهم رشد و توسعه در کشورهای مترقی را کنار گذاشتن روحیه و حاکمیت قانون در تصمیم‌گیری‌ها ذکر کرد و افزود: هنر مدیر این است که این قانون را حتی اگر با نقایصی مواجه باشد با هنرمندی و در شرایط مطلوب اجرایی و پیاده کند.

حسینی، سلامت و آموزش منابع انسانی و حفظ و مراقبت منابع مالی را وظیفه مدیران دانست و  تصریح کرد: مدیران دستگاه‌ها باید بر توجه و اجرای دقیق موارد مذکور اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی اصلی‌ترین موضوع خدمات تامین اجتماعی از بین انواع خدمات ۱۸ گونه آن را، رسیدگی به امور درمانی نامید و خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای بیمه شده تامین اجتماعی در گیلان این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیر کل بازرسی گیلان با بیان اینکه فعالیت‌های تامین اجتماعی به ویژه در بخش مدیریت درمان انتفاعی نیست بلکه خدماتی است، از  نحوه خدمات و اقدام‌های حوزه مدیریت درمان تامین اجتماعی و پزشکان و کارکنان این حوزه قدردانی کرد.

مدیر حوزه درمان تامین اجتماعی گیلان نیز در نشست مذکور به برخی مشکلات این نهاد در زمینه افزایش تعرفه خدمات درمانی در بخش‌های خصوصی اشاره کرد.

محمدحسین شهدی‌نژاد اظهار کرد: بسیاری از این خدمات در مراکز درمانی حوزه مدیریت درمان تامین اجتماعی به صورت رایگان ارائه می‌شود.

وی بیمارستان تخصصی رسول اکرم (ص) رشت تامین اجتماعی گیلان را در کشور ممتاز خواند و تصریح کرد: این بیمارستان در حال ارائه خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی است./فارس

Share