مدیرکل بنیاد شهید گیلان: تقویت ایمان جوانان از اثرات برگزاری یادواره‌های شهداست

به گزارش دیارمیرزا مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان: برگزاری یادواره‌های شهدا ضمن تسکین دل‏های خاندان معظم شهدا یکی از راه‏های حفظ ارزش‏های اسلامی و تقویت ایمان جوانان است. احمد اسماعیلی در حاشیه جلسه هماهنگی گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان انصاری و نورانی استاندار سابق و معاون عمرانی سابق استاندار گیلان که در دفتر نماینده […]

به گزارش دیارمیرزا مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان: برگزاری یادواره‌های شهدا ضمن تسکین دل‏های خاندان معظم شهدا یکی از راه‏های حفظ ارزش‏های اسلامی و تقویت ایمان جوانان است.

احمد اسماعیلی در حاشیه جلسه هماهنگی گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان انصاری و نورانی استاندار سابق و معاون عمرانی سابق استاندار گیلان که در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد، اظهار کرد: بمنظور بزرگداشت هرچه بهتر مراسم شهید علی انصاری تنها استاندار شهید کشور و معاون عمرانی وفادارش شهید علیرضا نورانی باید از تمامی توانمندی استان بهره برده و مراسم در خور نام آن شهیدان را برگزار کنیم.

اسماعیلی برگزاری یادواره‌های شهدا را فرصت مناسبی برای تجدید میثاق با شهیدان و ایجاد وفاق و همدلی عنوان کرد و گفت: امروز وحدت حول محور رهبری رمز جاودانگی انقلاب اسلامی است و تا زمانی که مردم کشور نام شهدا را زنده نگه داشته و از فرامین ولی‌فقیه تبعیت می‌کنند از تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان در امان خواهند ماند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا ضمن تسکین دلهای خاندان معظم شهدا یکی از راههای حفظ ارزش‏های اسلامی و تقویت ایمان جوانان است.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه در استان گیلان که حدود هشت هزار شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است، هر روزه در اقصی نقاط کشور در روستاها و شهرها عطر خوش شهیدان با برگزاری یادواره‌های مردمی و خودجوش به مشام می‌رسد .

اسماعیلی از برگزاری مراسم شهیدان انصاری و نورانی در روز پنجشنبه ۱۳تیر ماه از ساعت ۱۰ صبح در مصلی امام خمینی (ره) رشت خبر داد.

به گزارش ایسنا، شهیدان انصاری و نورانی در سال ۱۳۶۰ ساعت هفت بامداد پانزدهم تیر ماه که مصادف با چهارمین روز از ماه مبارک رمضان بود، در حالیکه از خیابان لاکانی رشت عازم محل خدمت در استانداری بودند توسط منافقین کوردل به شهادت رسیدند.(ایسنا)

Share