مدیرکل ارشاد:تصمیم مقتضی درباره خانه مطبوعات گیلان اتخاذ می‌شود

به گزارش دیارمیرزا علی اسماعیل‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با تاکید بر پیشگیری از اعتیاد در جامعه اظهار کرد: طبق فرموده قرآن کریم، نجات یک فرد نجات تمام جامعه است. وی به عضویت فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در شورای مبارزه با مواد مخدر استان اشاره کرد و افزود: فرهنگ و […]

به گزارش دیارمیرزا علی اسماعیل‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با تاکید بر پیشگیری از اعتیاد در جامعه اظهار کرد: طبق فرموده قرآن کریم، نجات یک فرد نجات تمام جامعه است.

وی به عضویت فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در شورای مبارزه با مواد مخدر استان اشاره کرد و افزود: فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در کنار دیگر دستگاه‌ها زیر نظر استانداری ایفای نقش می‌کند.

اسماعیل‌پور فعالیت موسسه‌های فرهنگی و رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی و ارتقای سطح بصیرت عمومی در پیشگیری از اعتیاد را تاثیرگذار خواند و تصریح کرد:  خانواده‌ها باید در مقابل بلای خانمان‌سوز اعتیاد ایمن‌سازی شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خانواده را رکن اصلی سعادت جامعه عنوان کرد و گفت: افزایش سطح معرفت و آموزش در ارتقای بصیرت خانواده‌ها موثر است.

وی پیشگیری از ابتلا به اعتیاد را گام نخست فعالیت‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان دانست و بیان کرد: درمان و برطرف شدن مشکل اعتیاد در جامعه در مرحله بعدی است.

اسماعیل‌پور خواستار مراقبت خانواده‌ها در رفتار فرزندان شد و اضافه کرد: مراقبت خانواده‌ها از ایجاد مشکل برای فرزندان جلوگیری می‌کند.

*تصمیم مقتضی درباره خانه مطبوعات گیلان اتخاذ می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه بررسی وضعیت خانه مطبوعات را از اولویت‌های این دستگاه در سال جاری اعلام کرد و افزود: تصمیم مقتضی درباره خانه مطبوعات گیلان اتخاذ می‌شود.

وی با بیان اینکه ابتدای هر سال برنامه مدون فرهنگی، هنری، آموزشی و قرآنی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: برنامه‌ها به مرور در طول سال به مرحله اجرا در می‌آید و ریز آن در اختیار اصحاب رسانه گذاشته می‌شود.

Share