مدیرعامل ستاد دیه گیلان: سال گذشته ۹۰۹ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد شدند

به گزارش دیار میرزا مدیرعامل ستاد دیه زندانیان جرایم غیرعمد گیلان از آزادی ۹۰۹ زندانی جرایم غیرعمد با محکومیت ۱۴۰ میلیارد تومان در سال گذشته در این استان خبر داد. حمید کامران‏زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه گیلان، با بیان اینکه همایش جشن گلریزان در ۱۴ شهرستان استان برگزار می […]

به گزارش دیار میرزا مدیرعامل ستاد دیه زندانیان جرایم غیرعمد گیلان از آزادی ۹۰۹ زندانی جرایم غیرعمد با محکومیت ۱۴۰ میلیارد تومان در سال گذشته در این استان خبر داد.

حمید کامران‏زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه گیلان، با بیان اینکه همایش جشن گلریزان در ۱۴ شهرستان استان برگزار می شود اظهار کرد: جشن گلریزان امسال در شهرستان‏های فومن، رودسر، صومعه سرا، رودبار، تالش، لاهیجان، انزلی، شفت، رشت، آستانه اشرفیه، آستارا، لنگرود و سیاهکل برگزار می‏شود.

وی کمک‌های مالی خیران را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد عنوان کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان سال گذشته خیران ۶۳۰ میلیون تومان از جرایم را تعهد کردند که تاکنون ۲۶۰ میلون تومان از این تعهدات پرداخت شده است و ۲۰۰ نفر با کمک‏های مالی خیران در ماه رمضان آزاد شده‏اند.

کامران زاده از آزادی ۹۰۹ زندانی جرایم غیرعمد با محکومیت ۱۴۰ میلیارد تومان در سال گذشته در این استان خبر داد.

وی به نشست‌های متعدد با شاکیان زندانیان جرایم غیرعمد اشاره کرد و گفت: شاکیان زندانیان جرایم غیرعمد از ۸۹ درصد حق خود برای آزادی زندانیان با محکومیت ۱۲۴ میلیارد تومان به توافق رسیدند.

کامران‏زاده ادامه داد: ۱۶ میلیارد تومان نیز از صندوق تامین خسارتهای بدنی، آورده نقدینگی خانوداه‏ها، کمک‏های مردمی و کمیته امداد برای کمک به زندانیان غیرعمد تامین شد.

وی کمک‌های مالی خیران را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد عنوان کرد و افزود: دولت مساعدت‌های بسیاری برای آزادی زندانیان غیرعمد انجام داده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان در پایان خاطرنشان کرد: ستاد دیه استان در طول سال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با کمک خیران آماده خدمت است.

به گزارش ایسنا، سال گذشته ۶۵ نفر از زندانیان در شهرستان آستارا، ۶۹ نفر از شهرستان انزلی، ۹۰ نفر از شهرستان رودبار ، ۵۹ نفر در شهرستان های رودسر، ۵۹ نفر از صومعه سرا، ۴۶ نفر از شهرستان فومن، ۱۲۱ نفر از شهرستان لاهیجان، ۸۸ نفر از شهرستان لنگرود، ۷۱ نفر از شهرستان تالش، ۵ نفر از بازداشتگاه، ۲۳۲ نفر از لاکان و ۴ نفر از کانون آزاد شدند.

Share