محرومیت فوتبالیست مشهور به خاطر خواننده لس آنجلسی +عکس

دیارمیرزا ظاهرا عزیزی در این سفر با یکی از خوانندگان لس آنجلسی دیدار کردی و حتی عکسی به یادگار گرفته و آن عکس را در پیج شخصی اش در یکی از شبکه های اجتماعی قرار داده است! خداداد عزیزی اسطوره سابق تیم ملی در سفر تیم ملی به دوحه قطر همراه ملی پوشان را همراهی […]

دیارمیرزا ظاهرا عزیزی در این سفر با یکی از خوانندگان لس آنجلسی دیدار کردی و حتی عکسی به یادگار گرفته و آن عکس را در پیج شخصی اش در یکی از شبکه های اجتماعی قرار داده است!
محرومیت به خاطر خواننده لس آنجلسی!خداداد عزیزی اسطوره سابق تیم ملی در سفر تیم ملی به دوحه قطر همراه ملی پوشان را همراهی کرد تا در این بازی حساس بتواند با حضور در کنار ملی پوشان به بازیکنان تیم ملی روحیه بدهد. راهکاری که البته نتیجه بخش بود و تیم ملی توانست در دوحه قطر را کست دهد تا برای حضور در جام جهانی امیدوار شود.

به گزارش  دیارمیرز ا از همین رو پیش بینی می شد که عزیزی در سفر تیم ملی به اولسان کره جنوبی نیز دوباره تیم ملی را همراهی کند اما ظاهرا اتفاقاتی که در زمان حضور عزیزی در دوحه رخ داده بود، سبب شد تا مسئولان فدراسیون قید عزیزی را بزنند. ظاهرا عزیزی در این سفر با یکی از خوانندگان لس آنجلسی دیدار کرده و حتی عکسی به یادگار گرفته و آن عکس را در پیج شخصی اش در یکی از شبکه های اجتماعی قرار داده است! اتفاقاتی که تذکر حراست وزارت ورزش را به همراه داشت تا فدراسیونی ها قید عزیزی را برای سفر به کره بزنند!

Share