کامیار مهدی پور مسئول جدید سازمان بسیج دانشجویی گیلان شد

به گزارش دیارمیرزا کامیار مهدی‌پور صبح امروز طی مراسمی به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج دانشجوی گیلان معرفی و از غلامرضا ملک‌علیپور، مسئول سابق تقدیر شد. صبح امروز طی مراسمی که با حضور فرماندهان سپاه قدس، مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های استان و دیگر مسئولان در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، کامیار مهدی پور به […]

به گزارش دیارمیرزا کامیار مهدی‌پور صبح امروز طی مراسمی به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج دانشجوی گیلان معرفی و از غلامرضا ملک‌علیپور، مسئول سابق تقدیر شد.

صبح امروز طی مراسمی که با حضور فرماندهان سپاه قدس، مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های استان و دیگر مسئولان در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، کامیار مهدی پور به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج دانشجویی معرفی و از غلامرضا ملک علیپور تقدیر بعمل آمد.

عبدالله پور، جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم با اشاره به فرا رسیدن ماه رمضان بیان داشت: ماه رمضان ماه بهار قرآن است؛ اما قرآن در زندگی ما مهجور مانده است.

وی افزود: باید درک درستی از قرآن داشته باشیم و با قلب پاک و صاف وارد ماه رمضان شویم؛ چراکه خداوند به قلب های ناپاک توجهی نمی کند.

جانشین فرمانده سپاه قدس تصریح کرد: ۳۴ سال از انقلاب ما می گذرد و از هر جهت هجمه ها و حمله هایی به آن وارد شده است که اگر به نظر کارشناسان غرب به هر کشوری وارد می شد ظرف شش ماه متلاشی می شد.

عبدالله پور، با اشاره به اینکه اراده الهی پشت نظام ماست، گفت: حضرت امام(ره) فرمودند: انقلاب ما شروع انقلاب جهانی است.

در ادامه ملک علیپور، مسئول سابق سازمان بسیج دانشجویی گیلان گزارش کوتاهی از عملکرد سازمان بسیج دانشجویی در زمان مسئولیت خود از قبیل فعالیت های اردوهای جهادی، راهیان نور، طرح ولایت، طرح طلیعه حکمت و تشکیل حلقه های صالحین ارائه داد.

مهدی پور، مسئول جدید سازمان بسیج دانشجویی گیلان نیز با اشاره به ویژگی های بسیج دانشجویی گفت: جوانگرایی یکی از ویژگی های بارزی است که در بسیج دانشجویی وجود دارد و باید از دیگر ویژگی ها از قبیل فعال بودن، پویایی و جوانگرایی استفاده کرد.

وی تصریح کرد: همه فرصت هایی که داریم به برکت خون شهداست و باید با همدلی و مودت مجموعه ای که پویا، فعال، توانمند و یکدست است را طوری اداره کنیم که شرمنده شهدا نشویم./ خبرگزاری دانشجو

Share