قیمت بلیت‌های جام‌جهانی‌برزیل ۱۳ تا ۸۷۶ دلار

به گزارش دیار میرزا فیفا قیمت بلیت ها را بین ۳۰ تا ۱۹۸۰ رئال برزیل (۱۳ تا ۸۷۶ دلار آمریکا) اعلام کرد. کمترین قیمت بلیت جام جهانی مربوط به بلیت هایی است که با پنجاه درصد تخفیف به تماشاگران برزیلی بالای شصت سال یا کسانی که همچنان در دوره تحصیل به سر می برند فروخته […]

به گزارش دیار میرزا فیفا قیمت بلیت ها را بین ۳۰ تا ۱۹۸۰ رئال برزیل (۱۳ تا ۸۷۶ دلار آمریکا) اعلام کرد.

کمترین قیمت بلیت جام جهانی مربوط به بلیت هایی است که با پنجاه درصد تخفیف به تماشاگران برزیلی بالای شصت سال یا کسانی که همچنان در دوره تحصیل به سر می برند فروخته می شود. ممکن است این افراد خواستار همین مقدار تخفیف برای بلیت های گران‌تر شوند.

تییری ویل مدیر بازاریابی فیفا امروز گفت فیفا همچنین ۴۰۰ هزار بلیت صرفا برای برزیلی ها به قیمت هر بلیت شصت رئال برزیلی (حدود ۲۶ دلار آمریکا) اختصاص داده است.

ویل افزود: «در هر مسابقه از ۳۷ مسابقه ای که برگزار می شود بلیت هایی از گروه سی دلاری(با محاسبه ۵۰ درصد تخفیف) وجود خواهد داشت. ما چنین قیمت پایینی در جام های جهانی قبلی نداشته ایم. بلیت هایی که به قیمت ۶۰ دلار فروخته می شوند نیز ارزان ترین بلیت ها نسبت به جام های قبلی هستند».

ویل همچنین گفت فیفا بلیت هایی به کارگرانی که در آماده سازی تاسیسات برای برگزاری جام جهانی ۲۰۱۴ مشارکت داشتند اختصاص خواهد داد تا نخستین مسابقه را در استادیوم هایی که در احداث آن نقش داشته اند تماشا کنند. فیفا همچنین پنجاه هزار بلیت رایگان در اختیار دولت برزیل قرار داده است تا بین شهروندان این کشور و کسانی که بورس تحصیلی دریافت کرده اند توزیع کند.

فروش بلیت های جام جهانی ۲۰۱۴ در پایگاه اینترنتی فیفا از بیستم اوت یعنی چهار ماه قبل از قرعه کشی تیم ها آغاز خواهد شد. قرار است قرعه کشی در ماه دسامبر برگزار شود. فیفا همچنین بلیت هایی توزیع خواهد کرد که دارنده آن می تواند در همه مسابقات تیم ملی برزیل در طول برگزاری جام جهانی حضور یابد و بلیت های دیگری توزیع خواهد شد که دارنده آن می تواند همه مسابقاتی را که در هر یکی از ۱۲ شهر میزبان جام جهانی برگزار می شود، از نزدیک تماشا کند.

Share