فوری/ضاربان گیلانی وکیل روزنامه کیهان دستگیر شدند+تصویر مصدوم

به گزارش دیارمیرزا  پیام فضلی نژاد، پژوهشگر موسسه کیهان  گفت: فرماندهی پلیس امنیت استان گیلان لحظاتی پیش اعلام کرد که دو تن از ضاربین شمسیان در ساعت ٢٢ شامگاه دستگیر شدند و نفر سوم نیز به زودی بازداشت خواهد شد. وی افزود: اقدامات فوری امنیتی انتظامی مسئولان ارشد استان گیلان از جمله جناب سرهنگ مهرگان […]

به گزارش دیارمیرزا  پیام فضلی نژاد، پژوهشگر موسسه کیهان  گفت: فرماندهی پلیس امنیت استان گیلان لحظاتی پیش اعلام کرد که دو تن از ضاربین شمسیان در ساعت ٢٢ شامگاه دستگیر شدند و نفر سوم نیز به زودی بازداشت خواهد شد.

وی افزود: اقدامات فوری امنیتی انتظامی مسئولان ارشد استان گیلان از جمله جناب سرهنگ مهرگان و آقای محمدپوری جای سپاس ویژه دارد.

حسین شمسیان صبح دوشنبه به تهران منتقل میشود

حسین شمسیان وکیل برجسته مطبوعات اصولگرا، دبیر سرویس علمی- آموزشی روزنامه کیهان، مدیر حقوقی امور دانشجویان وزارت علوم و از فعالان مبارزه با فتنه ١٣٨٨ پس از سوقصد اراذل و اوباش همچنان در بیمارستان بستری است.

شمسیان پیش از این داور جشنواره مطبوعات و در دوره ای مشاور حقوقی معاونت مطبوعاتی بوده است. وی وکالت حسین شریعتمداری را در دادگاه شکایات شیرین عبادی، اسفندیار رحیم مشایی و صالح نیکبخت برعهده داشته است.

فضلی نژاد گفت: حسین شمسیان ساعت یک شامگاه شنبه در شهر لنگرود مورد سوقصد اراذل و اوباش قرار گرفت و به دلیل ضربات متعدد جاقو به بیمارستان ٢٢ آبان شهر لاهیجان منتقل شد و فورا تحت عمل جراحی قرار گرفت. در این حادثه خوردروی شمسیان که حامل وی و دو تن از همراهانش و خبرنگار دیگری از کیهان بود، توسط موتورسواران متوقف گشت و سرنشینان آن که از چهره های بسیجی و حزب اللهی فعال بودند، با چاقو به شدت مضروب شدند.

پژوهشگر ارشد موسسه کیهان افزود: پس از وقوع حادثه تماسهای فشرده ای با مسئولان امنیتی و انتظامی استان گیلان برقرار شد و رئیس پلیس امنیت منطقه اقدامات شایسته ای را برای شناسایی مظنونان ترتیب داد که امیدواریم این اقدامات منجر به دستگیری ضاربین شود.
ضربات چاقو به زیر قلب و نیز پهلوی شمسیان اصابت کرده و موجب شکاف ریه شده است و برای تخلیه خون از ریه، لوله ای در داخل سینه وی تعبیه کرده اند. حال وی از حالت وخیم به سوی وضعیت ثابت پیش میرود.

مدیرکل ارشاد استان، مسئولان وزارت علوم، مسئولان امنیتی، فرمانده آگاهی منطقه و مسئولان استانی تا کنون با حضور در بیمارستان از حسین شمسیان عیادت کرده اند و تیمی از موسسه کیهان نیز عازم لاهیجان است. احتمالا با تثبیت وضعیت جسمی وی، شمسیان فردا برای ادامه درمان به تهران منتقل میشود.  

به گزارش صراط، پژوهشگر موسسه کیهان ضمن تشکر از مسئولان امنیتی و قضایی و لزوم شناسایی فوری ضاربین توسط مراجع مسئول از همه خواست تا برای بهبودی این نویسنده و روزنامه نگار ارزشی دعا کنند.

Share