عاشوری:رئیس جمهور منتخب اصل ۴۴ را اجرایی کند

به گزارش دیارمیرزا ناصر عاشوری صبح امروز در جمع فعالان صنعت، معدن و تجارت گیلان تولید را فعالیتی دشوار دانست و اظهار کرد: تولید در ایران سخت‌تر است. وی اعمال تحریم‌ها، تامین مواد اولیه، رقابت در بازار، هجوم کالا از خارج، افزایش تصاعدی انرژی و دستمزد را از جمله دشواری‌های تولید عنوان کرد و افزود: […]

به گزارش دیارمیرزا ناصر عاشوری صبح امروز در جمع فعالان صنعت، معدن و تجارت گیلان تولید را فعالیتی دشوار دانست و اظهار کرد: تولید در ایران سخت‌تر است.

وی اعمال تحریم‌ها، تامین مواد اولیه، رقابت در بازار، هجوم کالا از خارج، افزایش تصاعدی انرژی و دستمزد را از جمله دشواری‌های تولید عنوان کرد و افزود: عوامل مذکور نشان می‌دهد تولید در کشور سخت‌تر شده است و برای ادامه حیات تولید باید فکر و اندیشه شود.خبرگزاری فارس: رئیس جمهور منتخب اصل 44 را اجرایی کند

عاشوری با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر گفت‌وگو بین دولت، مجلس و بخش خصوصی، تصریح کرد: گفت‌وگو بین تولیدکننده و مسئولان می‌تواند موانع سر راه تولید را به حداقل برساند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی به تحقق رونق اقتصادی با توجه به تولید اشاره کرد و گفت: توجه به تولید موجب تحرک و پویایی می‌شود.

وی با بیان اینکه بعضی از دستگاه‌ها به تولیدکنندگان فشار می‌آورند، یادآور شد: دولت و مجلس به بخش خصوصی اعتماد کردند و این امر سبب توفیق در ایجاد اشتغال برای محور قرار دادن صادرات شده است.

عاشوری خواستار سپردن تولید به اهلش شد و اضافه کرد: انتظار داریم رئیس جمهور منتخب اصل ۴۴ قانون اساسی را با هماهنگی استان‌ها اجرایی کند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بعضی از واگذاری‌ها به منظور تحقق اصل ۴۴ قانون اساسی اهداف را محقق نکرده است، تصریح کرد: واحدهای تولیدی در رابطه با اصل ۴۴ قانون اساسی باید به افرادی واگذار شود که در زمینه تولید آشنایی داشته باشند.

وی بسیاری از تولیدکنندگان را عاشق تولید خواند و اظهار کرد: هر تولیدکننده‌ای سوداگر نیست و تولیدکنندگان اقتصاد کشور را به حرکت در می‌آورند.

عاشوری بر تولید صادرات‌محور تاکید کرد و یادآور شد: امسال کشور به تولید صادراتی نیاز دارد./فارس

Share