عارف و خاتمی در مراسم درگذشت یحیی طباطبایی +تصاویر

به گزارش دیار میرزا این مراسم که امروز بعداز ظهر در مسجد جامع شهرک غرب برگذار شد سید محمد خاتمی، محمد رضا عارف، مجید انصاری، محمد رضا خاتمی و برخی چهره های اصلاح طلب حضور داشتند. در حاشیه این مراسم یکی از خبرنگاران از عارف در خصوص حضور وی در کابینه جسن روحانی سئوال کرد […]

به گزارش دیار میرزا این مراسم که امروز بعداز ظهر در مسجد جامع شهرک غرب برگذار شد سید محمد خاتمی، محمد رضا عارف، مجید انصاری، محمد رضا خاتمی و برخی چهره های اصلاح طلب حضور داشتند.

در حاشیه این مراسم یکی از خبرنگاران از عارف در خصوص حضور وی در کابینه جسن روحانی سئوال کرد که عارف پاسخ داد در این خصوص مصاحبه ای با روزنامه شرق داشته ام و هرچه در مصاحبه گفته ام انجام خواهد شد.

خبرنگار دیگری از سید محمد خاتمی در خصوص سهم خواهی و دخالت اصلاح طلبان در کابینه روحانی سئوال کرد؛ خاتمی پاسخ داد ابدأ دکتر روحانی خودش بلد است چکار کند.

محمدرضا عارف در گفتگوی که یکشنبه ۳۰تیر با روزنامه شرق داشته است در باره انتخابش در کابینه روحانی گفت: پیشنهادی از طرف روحانی مبنی بر معاون اولی به بنده نشده است حضور در کابینه مربوط به من نیست و به روحانی برمی گردد، اما خارج از کابینه در حد توان، مسایل را پیگیری می کنم.

وی در بخش دیگری از مصاحبه اضهار داشت:انتخابات خیلی خوب برگزار شد و مردم هم، سنگ تمام گذاشتند و نشان دادند که هم به انقلابشان وفادار هستند و هم به ارزش‌ها و جایگاه کشور را در معادلات سیاسی-بین‌المللی ارتقا دادند. من این روزها جلساتی دارم که مردم و گروه‌های مختلف مراجعه می‌کنند. نقطه‌نظرات‌ و مطالبات مردم مطرح می‌شود. در عین حال گروه‌های مختلف به نوعی اعلام همبستگی و همکاری برای فعالیت‌های آینده می‌کنند.

 

 

Share