عابدینی:مسوولان استانی برای ما وقت و پول ندارند اما می خواستند سازمان چای را به کلاهبرداران بدهند

 به گزارش دیارمیرزا مدیرعامل باشگاه داماش گفت:ما وضعیت مالی بدی داریم. امیر عابدینی در گفت و گو با اوج نیوز در خصوص وضعیت مالی باشگاه داماش اظهار داشت:ما خیلی بی پولیم و وضعیت خوبی از نظر مالی نداریم. وی افزود:مسوولان استانی اصلا به ما کمک نمی کنند.من فکر می کنم بدشان نمی آید ما تیم […]


 به گزارش دیارمیرزا مدیرعامل باشگاه داماش گفت:ما وضعیت مالی بدی داریم.
امیر عابدینی در گفت و گو با اوج نیوز در خصوص وضعیت مالی باشگاه داماش اظهار داشت:ما خیلی بی پولیم و وضعیت خوبی از نظر مالی نداریم.
وی افزود:مسوولان استانی اصلا به ما کمک نمی کنند.من فکر می کنم بدشان نمی آید ما تیم نداشته باشیم.افرادی آمدند اینجا و دروغ گفتند و حالا هم متواری اند اما صدها جلسه با آنان برگزار کردند.سازمان چای را در اختیارشان گذاشتند و می خواستند زمین کارخانه پوشش را به آنان بفروشند،به افرادی که می خواستند کلاه مردم را بردارند اما برای ما وقت ندارند.
وی افزود:مشکل امروز داماش نقدینگی است.قرار است اداره یکی دو کارخانه داماش را بنده بر عهده بگیرم اما اینها در حال حاضر پول نمی شود.
عابدینی در خصوص ورزشگاه خانگی داماش نیز گفت:مصوب شده که این فصل تمام بازیهای خانگی داماش در ورزشگاه عضدی برگزار شود.ما باید دو ورزشگاه به سازمان لیگ معرفی کنیم و ورزشگاه اول ما عضدی رشت است.
مدیرعامل اسبق پرسپولیس در خصوص تغییرات مداوم در هیئت مدیره این باشگاه خاطرنشان کرد:این پرسپولیس با ۵۰ میلیارد تومان پرسپولیس روی سر هر کسی قرار بگیرد تاج نیست.نمی شود خیلی حرفها را زد اما همین اندازه بگویم این پرسپولیس روی سر هر  کسی تاج نیست.

Share