صدور بیانیه “ساعت پایانی” ارتش مصر

فرماندهی عالی ارتش مصر در بیانیه‌ای با عنوان “ساعات پایانی” اعلام کرد که آماده است برای دفاع از مردم مصر در برابر تروریست‌ها و احمق‌ها جان خود را فدا کند. به گزارش دیارمیرزا  به نقل از تسنیم، در این بیانیه که بر روی صفحه فیس‌بوک شورای عالی نیروهای مسلح به ریاست ژنرال عبدالفتاح السیسی، فرمانده […]

فرماندهی عالی ارتش مصر در بیانیه‌ای با عنوان “ساعات پایانی” اعلام کرد که آماده است برای دفاع از مردم مصر در برابر تروریست‌ها و احمق‌ها جان خود را فدا کند.

به گزارش دیارمیرزا  به نقل از تسنیم، در این بیانیه که بر روی صفحه فیس‌بوک شورای عالی نیروهای مسلح به ریاست ژنرال عبدالفتاح السیسی، فرمانده نیروهای مسلح، قرار داده شده بود،‌چنین نوشته شده است: “به خدا قسم می‌خوریم که حتی خون‌مان را برای مصر و مردم آن می‌دهیم تا از آنها در برابر تروریست‌ها، رادیکال‌ها و احمق‌ها دفاع کنیم.”

این بیانیه سه ساعت پس از سخنرانی تلویزیونی مرسی صادر شد.

مرسی در این سخنرانی ضرب‌الاجل نیروهای نظامی مصر برای یافتن راه‌حل سیاسی مشترک با مخالفان برای پایان دادن به ناآرامی‌های چهار روز اخیر را رد کرده بود.

یک منبع نظامی اعلام کرد که انتشار این بیانیه نشان می‌دهد ارتش مصر از مواضع و خواسته‌های خود صرفنظر نخواهد کرد.

مصر از روز یک‌شنبه شاهد حضور میلیونی مخالفان محمد مرسی رئیس جمهور این کشور در خیابان‌ها است، مخالفان خواستار کناره‌گیری مرسی از قدرت و برگزاری انتخابات زودهنگام هستند.

Share