شکری:افراد معلوم‌الحال نمی‌توانند با تخریب و تهمت‌ها نمایندگان را زیر سؤال ببرند

به گزارش دیارمیرزا محمود شکری نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: سپاس و قدردانی ویژه از ملت بزرگ ایران اسلامی به پاس لبیک به ندای حکیمانه رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی که با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی، […]

به گزارش دیارمیرزا محمود شکری نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: سپاس و قدردانی ویژه از ملت بزرگ ایران اسلامی به پاس لبیک به ندای حکیمانه رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی که با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی، حماسه سیاسی را خلق کردند.

 

وی ضمن تبریک به رئیس‌ جمهور منتخب افزود: آقای روحانی یادمان باشد که ملت ایران اسلامی در همه عرصه‌های قرن و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، صادقانه و خالصانه ولایتمداری خود را ثابت کردند و همیشه پیرو واقعی راه امام، شهدا و رهبر انقلاب بوده‌اند و مسئولیت مسئولان را در همه دوره‌ها دو چندان و این بار صد چندان کرده‌اند.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: امیدواریم که با به کارگیری نیروهای مخلص و پیرو واقعی امام، شهدا، رهبر انقلاب اسلامی و مردم ولایتمدار و باتقوا و از طریق خدمات صادقانه و پاک، دین خود را به مردم و انقلاب ادا و دل رهبر و مردم را شاد و دشمنان اسلام را روز به روز مأیوس کنید.

 

شکری با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود گفت: مردم تالش بدانند که بر سر حقوق آنها با هیچ احد و قیمتی معامله نخواهم کرد.

 

وی تصریح کرد: در این راه با صاحبان قدرت، ثروت و متجاوزان تا آخرین قطره خون مبارزه و اعتنایی به غوغا‌سالاری، جوسازی، ایجاد فضای تهمت و افترای متجاوزان به حقوق شما نخواهم داشت و با حمایت و پشتوانه شما با قدرت از حقوقتان دفاع خواهم کرد و با مسئولان خاطی که با ایجاد تبعیض و بی‌عدالتی حقوق شما را ضایع می‌کنند، بر اساس مقررات برخورد خواهم کرد.

 

نماینده تالش با بیان اینکه مطمئن باشید که صاحبان قدرت و ثروت با اجیر کردن افرادی معلوم الحال نیز نمی‌توانند واقعیت‌ها را وارونه جلوه دهند، ادامه داد: در خانه ملت از مسئولان سایت‌های خبری از جمله ایسنا سؤال می‌کنم که دفاع از حقوق مردم و گوشزد کردن بی‌عدالتی مسئولان امر، به استناد کدام قانون باید مورد غوغا‌سالاری برخی از خبرنگاران شما قرار گیرد.

 

وی در پایان اضافه کرد: مطمئن باشید که با این تخریب‌ها و تهمت‌ها نمی‌توانید نمایندگان مردم را زیر سؤال ببرید، و نمایندگان حق دارند که برای دفاع از حقوق مردم، به مسئولانی که خلاف قانون عمل می‌کنند، اعتراض کرده و تذکر دهند.

Share