صبح امروز مهندس اكبر زاده در مراسم معارفه سرپرست شهرداری رشت :

شهرداری در نظام بین المللی ، اولین نظام آمیخته به مردم است

به گزارش دیارمیرزا مراسم معارفه میرنوید میرحق‌جو سرپرست جدید شهرداری رشت صبح امروز بدون حضور ثابت قدم شهردار سابق کلانشهر رشت در محل شهرداری این شهر با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد.

به گزارش دیارمیرزا مراسم معارفه سرپرست جدید شهرداری رشت با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان ، مدیر کل امور شهری استانداری گیلان و جمعی از مدیران شهرداری برگزار گردید.
در این مراسم اکبرزاده معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان گفت : می بایست با آمادگی کامل به استقبال ماه مبارک رمضان برویم ، اصولاً انسان برای هر کاری که  می خواهد وارد شود به صورت خودجوش و متناسب با آن خود را مهیا می سازد ، مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز برگرفته از امانت است ، امانت را به فرد امینی می سپارند ، این فرد هیچ وقت دلبستگی پیدا نمی کند .

shahrdarymir

وی افزود : نقطه مقابل امانت ، خیانت است و تمام مصیبت های ما زمانی حاصل می گردد که به آن تعلق خاطر و حق تملک پیدا کنیم ، در نظام اسلامی ، امام (ره) ، شهدا ، خانواده های معزز شهدا ، جانبازان یادگاران این نظام هستند ، در کوچه پس کوچه های این شهر صدای اینها طنین انداز است ، گلزار شهدا سند زنده صاحبان این امانت است.
اکبرزاده گفت : ماه رمضان به ما این را می آموزد که به محاسبه عملکرد خود بپردازیم ، کسی که امین است به طناب خداوند چنگ می زند ، طنابی که پارگی ندارد و یک سکوی پرش به طناب های بعدی است ، در صورتی که طناب خلق خدا پارگی دارد و وقتی که پاره می شود آنچنان انسان را به قعر میکشد که انگار از ابتدا نبود. 

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان تصریح کرد : ما باید به محاسبه بپردازیم قبل از اینکه به محاسبه بپردازند ، بر اساس فرمایش خداوند هر وقت که انسان برای اصلاح وارد شود ، با خدای خود صادق باشد ، به ریسمان الهی چنگ بزند ، خداوند هم آن را در می یابد ، این سه  باید با هم اتفاق بیفتد ، کسانی که خوب شروع کردند و بد ادامه دادند عاقبت به خیر نشدند ، ما باید تدبیری با خود داشته باشیم.
اکبرزاده گفت : آقای میرحق جو تمامی عرصه ها را طی کرد تا به این جایگاه رسید ، کار ما یک کار گروهی است ، کمیت مهم نیست ، کیفیت مهم است ، یک مدیر در بعضی از امور عالم است ، در بعضی از امور آگاه است ، علم خود را در اهتمام به صاحبان علم پیدا می کند ، ما باید وقتی به تجارب گذشتگان نگاه می کنیم زیر بنای کارهای مهم و اساسی را بگذاریم ، با خردجمعی و کار گروهی می توان خیلی از موضوعات لاینحل را حل نمود. 

وی افزود : اگر تاریخ شهرداری را ورق بزنیم می توانیم این مطلب را دریابیم که روزهای سخت تر از امروز را این نهاد تجربه نموده و افرادی را می یابیم که که با دو فرمول فوق مدیریت کردند و جا دارد اینجا به مثابه آیه و من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق  از زحمات تمامی کسانی که بین ما بوده و امروز نیستند و برای شهر و مردم آن خدمت نمودند و باری را از دوش آنان برداشتند ، تقدیر نمایم.
وی افزود : املای ننوشته غلط ندارد ، اگر کسانی هم اشتباه کردند ، خداوند به آنها توفیق دهد که نسبت به اشتباهات گذشته اقدام نمایند ، شهرداری عکس العملش به شهر و مردم آن بر می گردد .
mir1
مهندس اکبرزاده افزود : شهرداری در نظام بین المللی ، اولین نظام آمیخته به مردم است ، خلل در فعالیت شهرداری ، خلل در ابعاد مختلف را به همراه دارد .
سرپرست جدید شهرداری رشت نیز در این مراسم ضمن تشکر از عنایت استاندار و واگذاری این مسئولیت  به نمایندگی از پرسنل شهرداری گفت : انشاء ا… به لطف پروردگار و همراهی واحدهای مختلف در خدمات رسانی مطلوبتر بتوانیم اقدامات مناسبی انجام دهیم و در این راستا از زحمات دکتر ثابت قدم نیز قدردانی می نمایم و از خداوند متعال توفیق و حفظ و حراست کلیه خادمین نظارم را خواستارم.
مهندس بهارمست معاون اداری و مالی شهرداری رشت نیز در این مراسم ضمن تشکر از زحمات دکتر ثابت قدم ، از حسن انتصاب جناب استاندار قدردانی نمود و افزود : با تمام توان در کنار مجموعه شهرداری خواهیم بود و با همراهی همکاران ساعی و پر تلاشمان سعی می نماییم به نحو احسن در راستای انجام این مسئولیت خطیر موفق و سربلند باشیم.
وی افزود : یقیناً با توجه به توانی که در آقای میر حق جو سراغ دارم امیدوارم در کنار تمامی دوستان این کشتی را به ساحل آرامش برسانند.
لازم به ذکر است میر نوید میرحق جو از پرسنل شهرداری رشت بوده و کارشناس عمرانی شهرداری رشت از سال ۷۵ تا ۷۶- ریاست اداره امانی از سال ۷۶ تا ۸۰- کارشناس فنی و شهرسازی شهرداری منطقه سه رشت از سال ۸۰ تا ۸۳- معاون فنی شهرداری منطقه دو رشت از سال ۸۳ تا ۸۴- مدیریت شهرداری منطقه دو – معاونت عمرانی و شهر سازی شهرداری رشت از سال ۸۴ تا ۸۶- مدیر معماری و شهرسازی شهرداری منطقه دو رشت از سال ۸۶ از سوابق دیگر سرپرست جدید شهرداری رشت است.
Share