سرهنگ مهرگان: تشدید گشت‌های امنیت اخلاقی در ماه مبارک رمضان

به گزارش دیار میرزا با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان سبب افزایش فضای معنوی در جامعه و کاهش جرایم می‌شود. وی با اشاره به فعالیت‌های پلیس امنیت عمومی در ماه مبارک رمضان، گفت: افرادی که در ماه رمضان به هر دلیلی نمی‌توانند روزه داشته باشند نباید در ملا عام […]

1j(4)به گزارش دیار میرزا با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان سبب افزایش فضای معنوی در جامعه و کاهش جرایم می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های پلیس امنیت عمومی در ماه مبارک رمضان، گفت: افرادی که در ماه رمضان به هر دلیلی نمی‌توانند روزه داشته باشند نباید در ملا عام روزه‌خواری کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان، با بیان اینکه اقدام‌های امنیتی پلیس در ماه مبارک رمضان افزایش می‌یابد، تصریح کرد: پلیس گیلان اقدام‌های امنیتی خود را برای حفظ شأن و احترام ماه مبارک رمضان گسترش می‌دهد.

مهرگان، تشدید گشت‌های امنیت اخلاقی با هدف برخورد با بدحجابی و رفتارهای ناصحیح در ماه مبارک رمضان را از برنامه‌های پلیس امنیت عمومی گیلان دانست و افزود: افزایش بازدیدها از اماکن عمومی و مراکز سیاحتی و تفریگاه‌ها از وظایف پلیس امنیت عمومی استان است.

وی با تاکید بر اینکه رعایت حرمت ماه رمضان در سواحل دریا برای پلیس بسیار مهم است، گفت: پلیس فعالیت‌های خود در سواحل دریا را گسترش داده و با رفتارهای ناهنجار و ضدشعونات در سواحل برخورد مناسبی می‌کند.

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان، با اشاره به اینکه همه واحدهای پذیرایی استان در ماه رمضان در طول روز تعطیل است، متذکر شد: رستوران‌های بین‌راهی تنها در صورتی می‌توانند مجوز عرضه غذا در ماه رمضان در روز را بدست بیاورند که پوشش مناسب را داشته باشند.

مهرگان با بیان اینکه مردم می‌توانند تخلفات صنوف را به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند، گفت: مردم عزیز گیلان برای بیان تخلفات می‌توانند با شماره  ۱۱۰ تماس بگیرند تا با متخلفان برخورد قانونی انجام شود./دیارباران

Share