سرهنگ مهرگان:ممنوعیت فعالیت واحدهای پذیرایی گیلان از اذان صبح تا مغرب

به گزارش دیارمیرزا مهرداد مهرگان بعد از ظهر امروز در نشست انتظامی استان ضرورت رعایت ضوابط و مقررات اماکن عمومی با اولویت حفظ قداست و حرمت ماه مبارک رمضان را مورد تأکید قرار داد. وی با اشاره به قوانین و اقدام‌های پلیس در ماه مبارک رمضان اذعان کرد: ارائه خدمات و تسهیلات پذیرایی در ماه مبارک رمضان […]

به گزارش دیارمیرزا مهرداد مهرگان بعد از ظهر امروز در نشست انتظامی استان ضرورت رعایت ضوابط و مقررات اماکن عمومی با اولویت حفظ قداست و حرمت ماه مبارک رمضان را مورد تأکید قرار داد.خبرگزاری فارس: ممنوعیت فعالیت واحدهای پذیرایی گیلان از اذان صبح تا مغرب

وی با اشاره به قوانین و اقدام‌های پلیس در ماه مبارک رمضان اذعان کرد: ارائه خدمات و تسهیلات پذیرایی در ماه مبارک رمضان صرفاً باید برای مسافران انجام شود.

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان تصریح کرد: واحدهای پذیرایی که دارای مجوز فعالیت در این راستا هستند باید با استتار کامل واحد پذیرایی توسط مدیر و متصدی مربوطه اقدام به طبخ غذا کنند.

وی طبخ غذا در بیرون از واحدهای صنفی را ممنوع اعلام کرد و گفت: تمام مدیران واحدهای صنفی موظف به رعایت آن هستند.

مهرگان خاطرنشان کرد: رستوران‌های مستقر در مراکز اقامتی نظیر هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، مهمانپذیرها و مجتمع‌های اقامتی می‌توانند مشروط به ارائه خدمات صرفاً برای مسافران همان مراکز اقامتی با رعایت ضوابط و با هماهنگی نیروی انتظامی فعالیت کنند.

وی افزود: مراکز ورزشی نیز در این زمینه با هماهنگی سازمان ورزش و جوانان می‌توانند نسبت به فعالیت خود منوط به تعطیلی بوفه‌های ارائه غذا در طول روز اقدام کنند.

این مسئول درباره فعالیت دیگر واحدهای صنفی مانند رستوران‌، اغذیه فروشی، قهوه‌سرا، کافی‌شاپ، آشپزخانه‌های با طبخ و موارد مشابه هشدار داد.

وی متذکر شد: واحدهای مذکور در طول روز از اذان صبح تا اذان مغرب حق ارائه خدمات را ندارند و در صورت مشاهده با واحد صنفی متخلف برخورد و مکان صنفی پلمپ می‌شود.

مهرگان با قدردانی از مردم گیلان و همکاری با پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت عمومی، یادآور شد: تعداد افراد محدودی که از نظر شرعی قادر به روزه گرفتن نیستند از تظاهر به روزه‌خواری علنی جدأ پرهیز کنند.

Share