سرمربی سایپا: تنها دغدغه ما برای بازی در چمن مصنوعی است

به گزارش دیار میرزا انگین فیرات درباره بازی هفته نخست تیم سایپا مقابل داماش در رشت عنوان کرد: ما خیلی زودتر از تیم های دیگر کارمان را آغاز کردیم و در این مدت اردوها و بازی های تدارکاتی خوبی را سپری کردیم. بنابراین برای این مسابقه آمادگی خوبی داریم و مشکلی نیست. به گزارش اوج، […]

به گزارش دیار میرزا انگین فیرات درباره بازی هفته نخست تیم سایپا مقابل داماش در رشت عنوان کرد:damash- traxtor ما خیلی زودتر از تیم های دیگر کارمان را آغاز کردیم و در این مدت اردوها و بازی های تدارکاتی خوبی را سپری کردیم. بنابراین برای این مسابقه آمادگی خوبی داریم و مشکلی نیست.
به گزارش اوج، وی ادامه داد: تنها دغدغه ما برای این بازی انجام مسابقه در چمن مصنوعی است که شرایط متفاوتی را می طلبد. سعی می کنیم با استفاده از ظرفیت هایی که داریم شروع خوبی در لیگ برتر داشته باشیم.
فیرات درباره اینکه چرا در سپاهان نتایج ضعیفی گرفت و در نهایت اخراج شد گفت: من در سپاهان طرز تلقی اشتباهی داشتم. آنجا فکر می کردم قرار است بازیکن سازی کنم ولی سپاهان تیم پیروزی و قهرمانی هاست. مسؤولان سپاهان هم دستم را باز گذاشته بودند تا کاری که می خواهم را انجام بدهم اما من با تفکر بازیکن سازی به سپاهان رفتم.
وی درباره ناکامی اش در گسترش فولاد اظهار داشت: این هم اشتباه دیگری بود که از من سر زد. لیگ برتر ایران با لیگ یک تفاوت زیادی دارد. من مربی لیگ یک

Share