محمدباقر نوبخت در گیلان عنوان کرد

زندگی خود را مدیون سربازان گمنام هستم+گزارش تصویری

به گزارش دیارمیرزا نماینده رئیس جمهور منتخب در قوه مقننه،گروهی در سال ۶۳ قصد خرابکاری در رشت داشتند و با اقدام سربازان گمنام این مسئله ختم به خیر شد و زندگی خود را مدیون سربازان گمنام هستم.

به گزارش دیارمیرزا محمدباقر نوبخت ظهر امروز در جمع مسئولان ستادهای حسن روحانی در گیلان با اشاره به خلق حماسه سیاسی، اظهار کرد: زمان لازم برای خدمت به مردم وجود دارد و بازگشت به گذشته و قبل از حماسه ۲۴ خرداد جایز نیست.DSC_1445

وی ادامه داد: لحظه‌ای برای پاسخگویی به امید ایجاد شده پس از انتخابات ۲۴ خرداد توقف نمی‌کنیم و روزانه وزرا و مسئولان کشوری برای تبادل گزارش به دفتر رئیس جمهور منتخب دعوت می‌شوند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی افزود: دولت تدبیر و امید بدون کوچک‌ترین وقفه‌ای با مدیریت راهبردی در تلاش برای خدمت به مردم است.

نوبخت با تأکید بر تدبیر برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی و معیشت مردم، بیان کرد: پیگیری مطالبات و خواسته‌های مردم از دولت روحانی در صدر برنامه‌ها است.

وی، مناسب‌ترین و عادلانه‌ترین خدمت دولت آینده را برطرف کردن مشکلات اقتصادی دانست و عنوان کرد: آگاهی و شناسایی انتظار واقعی مردم و تحقق آن در نظر گرفته شده است.

*بهره‌گیری دولت منتخب از ظرفیت سپاه و بسیج

مشاور اقتصادی رئیس جمهور منتخب با اشاره به فرصت‌هایی که دولت می‌تواند از آن بهره گیرد، یادآور شد: سپاه، بسیج و دستگاه امنیتی ظرفیت بزرگ انقلاب اسلامی هستند و باید از آنها بهره گرفته شود.

نوبخت با بیان اینکه بیشترین جمعیت کشور در رده سنی ۲۵ تا ۲۹ سال هستند، ابراز کرد: رأی‌گیری در قانون مخفی است، اما جوانان سه روز قبل از انتخابات به خیابان‌ها آمدند و حمایت خود را از حسن روحانی اعلام کردند.DSC_1419

وی با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات و رأی بالای حسن روحانی، اذعان داشت: دولت امید در مقابل کشورهای غربی و مدعی نظام دموکراتیک دارای پشتوانه مردمی است.

معاون مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام به جایگاه امامت در جامعه اشاره کرد و افزود: مردم ایران دارای اندیشه مهدویت هستند و در غیاب امام عصر (عج)، ولی فقیه رهبر جامعه است.

نوبخت با بیان اینکه دولت تدبیر باید با تعامل و اطاعت از مقام معظم رهبری برای برطرف کردن مشکلات کشور پیشگام باشد، تصریح کرد: رهبری بزرگترین ظرفیت نظام است.

وی ادامه داد: رهبری در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دارای بالاترین جایگاه در کشور است و ولایت فقیه در قلب مومنان جایگاهی عظیم دارد.

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه با اشاره به جایگاه سپاه و بسیج در نظام اسلامی، متذکر شد: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس از بی‌آلایش‌ترین و پاک‌ترین بندگان خدا بودند.

نوبخت یادآور شد: رئیس جمهور منتخب و دوستان او باید بدانند سپاه و بسیج به عنوان یک ظرفیت بزرگ در کشور فعال است و باید از این فرصت استفاده کرد.

*زندگی خود را مدیون سربازان گمنام هستم

نماینده رئیس جمهور منتخب در قوه مقننه، امنیت را بزرگ‌ترین مؤلفه برای توسعه کشورها توصیف کرد و گفت: تمام کشورها تلاش می‌کنند برای حفظ منافع خود در دیگر نقاط دنیا حضور داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به تلاش و نقش سربازان گمنام در امنیت کشور، خاطرنشان کرد: گروهی در سال ۶۳ قصد خرابکاری در رشت داشتند و با اقدام سربازان گمنام این مسئله ختم به خیر شد و زندگی خود را مدیون سربازان گمنام هستم.

حاشیه‌های همایش ستاد روحانی در گیلان

حضور منتخبان اصلاح‌طلب شورای شهر رشت در جمع فعالان روحانی

همایش استانی فعالان ستاد روحانی در گیلان ظهر امروز با حضور محمدباقر نوبخت در تالار گلستان رشت برگزار شد.

در این مراسم ویژه‌نامه‌های معین و موج شمال به همراه بیانیه ستاد روحانی در گیلان بین حاضران توزیع شد.

جواد شفیعی‌ثابت، فرماندار اصولگرای شفت نیز یکی از مهمانان ویژه همایش مذکور بود که به همراه ناصر عاشوری، نماینده مردم فومن و شفت حضور یافت.

DSC_1423

بالغ بر یک‌هزار نفر در همایش حضور داشتند و بیش از هفت نفر در مدت زمان سه ساعته همایش به سخنرانی و تجلیل از فعالان ستاد روحانی در گیلان پرداختند.

غزل حسینی، کارمند محیط زیست گیلان و مجری شبکه استانی باران مجری‌گری برنامه مذکور را به ‌عهده داشت.

بیش از ۲۰ خبرنگار، تصویربردار و عکاس خبری به پوشش رسانه‌ای این مراسم پرداختند.

فرانک پیشگر،‌ اسماعیل حاجی‌پور، محمود باقری خطیبانی و رضا جمشیدی چناری از منتخبان اصلاح‌طلب دور چهارم شورای شهر رشت نیز وارد سالن همایش شدند و مورد استقبال حاضران قرار گرفتند.

DSC_1418

اعتراض یکی از حامیان روحانی به یک مقام دولتی حاضر در همایش لحظاتی این نشست را با بی‌نظمی همراه کرد که با وساطت برخی از فعالان استانی ستاد موضوع ختم به خیر شد.

نوبخت در بین سخنانش با اشاره به تلاش برای خدمت به مردم گیلان اذعان کرد: سازمان توسعه گیلان را تشکیل می‌دهد.

DSC_1441

DSC_1426

در اقدامی خارج از عرف همایش‌های سیاسی، مدیر تالار گلستان نیز دقایقی پشت تریبون رفت و به بیان مواضع و خواسته‌های سیاسی‌اش پرداخت./فارس

عکاس : خلیل اخوان اصغری

Share