برای شرکت در گردهمایی بزرگ طلاب و روحانیون گیلان:

رییس دفتر مقام معظم رهبری یکشنبه ۱۶ تیرماه به گیلان سفر می کند

به گزارش دیارمیرزا مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه برگزاری گردهمایی بزرگ طلاب و روحانیون گیلان در رشت، گفت: این مراسم در روز ۱۶ تیر ماه جاری با سخنرانی آیت‌الله محمد محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مصلی رشت برگزار می‌شود.

به گزارش دیارمیرزا مهدی مجرد در جمع خبرنگاران با اشاره به اجتماع بزرگ طلاب و روحانیون گیلان در رشت، اظهار کرد: این مراسم از ابتدای انقلاب اسلامی هرساله به پیشنهاد نماینده فقید ولی‌فقیه در استان برگزار می‌شود.golpaygani

وی با اشاره به اینکه این مراسم به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، افزود: امسال آیت‌الله محمد محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری به عنوان سخنران ویژه این مراسم حضور خواهند داشت.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، به حضور بالغ بر ۴ هزار نفر از طلاب و روحانیون گیلان در مراسم مذکور اشاره کرد و گفت: این گردهمایی بزرگ علما، روحانیون و طلاب گیلان در روز ۱۶ تیر ماه جاری، مصادف با ۲۸ شعبان هجری قمری از ساعت ۹ صبح در مصلی بزر امام خمینی (ره) رشت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین سخنرانان دیگری از استان و کشور برای سخنرانی در این اجتماع بزرگ دعوت شده‌اند.

مجرد به سخنرانی آیت‌الله زین‌العابدین قربانی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان در گردهمایی بزرگ علما، روحانیون و طلاب استان اشاره کرد و یادآور شد: در این گردهمایی رهنمودهای ضروری به روحانیون و طلاب به منظور اعزام به مناطق مختلف استان برای تبلیغ مبانی دینی در ماه مبارک رمضان ارائه خواهد شد.

وی یکی از وظایف طلاب و روحانیون در طول ماه مبارک رمضان را بیان موضوعات مختلف با مردم دانست و تصریح کرد: طلاب و روحانیون در این ماه درباره موضوعات مختلف دینی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با مردم سخن می‌گویند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، تبیین مبانی دینی، مذهبی و اجتماعی را از اهداف اعزام و فعالیت طلاب و روحانیون در شهرها و روستاهای گیلان دانست.

Share