رفع ممنوع التصویری دو مجری معروف+عکس

به گزارش دیارمیرزا در این مستند ستارگان سینمای ایران چون رامبد جوان، اشکان خطیبی، لعیا زنگنه، مصطفی زمانی، کوروش تهامی، پریوش نظریه در کنار کارشناسی چون فرشته طائرپور، علی معلم و خسرو معتضد حضور دارند. از طرف دیگر مشکل دو مجری معروف تلویزیون ایران که پیش از این انتشار تصویرشان در سیما، سینما و کلیه […]

به گزارش دیارمیرزا در این مستند ستارگان سینمای ایران چون رامبد جوان، اشکان خطیبی، لعیا زنگنه، مصطفی زمانی، کوروش تهامی، پریوش نظریه در کنار کارشناسی چون فرشته طائرپور، علی معلم و خسرو معتضد حضور دارند.

از طرف دیگر مشکل دو مجری معروف تلویزیون ایران که پیش از این انتشار تصویرشان در سیما، سینما و کلیه رسانه های تصویری ممنوعیت داشت با حضور به عنوان کارشناس در این مستند حل شده و با اعطای مجوز نمایش به «سرگردون» به عرصه تصویر بازگشتند.

از ویژگی های این مستند جنجالی که از چندی پیش وارد شبکه نمایش خانگی شده است بررسی آسیب شناسانه برنامه های پرمخاطب شبکه های ماهواره ای چون «حریم سلطان» است که باعث استقبال خوب مخاطبان از آن شده است.

گفتنی است، تهیه کنندگی «سرگردون» را سید صابر امامی بر عهده داشته و دیگر عوامل این مستند به شرح زیر است:

297123_755

کارگردان: سید محمد طادی، دستیار اول کارگردان: نفیسه علوی، مدیر تولید: سید محمدحسین نعمتی، تدوین:محمدرضا مهاجری شیراز،تصویربردار: هومن خنکدار، صدابردار: علی سرچشمه،مصطفی اسفندیار، مجری طرح: محسن حسن زاده

Share