دیدار امیرعابدینی و مجری شبکه باران با هاشمی رفسنجانی + عکس

به گزارش دیارمیرزا امروز مهدی محمد نبی؛ دبیر فدراسیون فوتبال، امیر عابدینی؛ مدیرعامل باشگاه داماش، عزیز الله محمدی؛رئیس اتحادیه باشگاه‌ها، حمید استیلی؛ مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس، محمدحسین قریب؛ مدیرعامل سابق باشگاه استقلال، مجتبی پوربخش؛ مجری ورزشی شبکه استان گیلان، اسماعیل حید‌رپور؛ مدیرعامل باشگاه گهر با حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی دیدار کردند. در این نشست که […]

به گزارش دیارمیرزا امروز مهدی محمد نبی؛ دبیر فدراسیون فوتبال، امیر عابدینی؛ مدیرعامل باشگاه داماش، عزیز الله محمدی؛رئیس اتحادیه باشگاه‌ها، حمید استیلی؛ مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس،

968815_538637716195485_1133385758_n

محمدحسین قریب؛ مدیرعامل سابق باشگاه استقلال، مجتبی پوربخش؛ مجری ورزشی شبکه استان گیلان، اسماعیل حید‌رپور؛ مدیرعامل باشگاه گهر با حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی دیدار کردند.

در این نشست که با ابتکار عابدینی برگزار شد ابتدا مدیرعامل داماش گزارشی از وضعیت باشگاه‌ها و ورزش ارایه کرد و از هاشمی رفسنجانی به عنوان حامیان ورزش نام برد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در مورد مسایل ورزش و صعود تیم ملی ایران به جام جهانی نکاتی گفت. اینکه مردان جنس ورزش جوانمرد و با فتوت هستند و باید به ورزش بانوان بیشتر توجه شود.با هیجان‌های مثبت ورزش مردم شاداب می‌شوند و بعد از صعود تیم ملی به جام جهانی بسیاری از ملاقات‌های ما به دلیل جشن‌های خیابانی و شور و نشاط در آن لغو شد حتی حسن روحانی هم نتوانست آن روز به دیدن من بیاید.

وی ادامه داد: مردم برای دیدن فوتبال حاضرند از جیب‌ خود هزینه کنند و پول می‌دهند تا به ورزشگاه آزادی بروند در حالی‌که در برخی جاها حاضرند برای مردم هزینه هم کنند اما مردم به آنجا نمی‌ر وند.

منبع: فارس
Share