دکتر نوبخت: ۵ کاندیدای ریاست جمهوری می‌توانند وزرای خوبی باشند

به گزارش دیارمیرزا محمدباقر نوبخت بعد از ظهر امروز در جمع فعالان ستادهای روحانی در گیلان با بیان اینکه اکنون ۴۵۰ هزار میلیارد تومان به جای تولید در عرصه ارز ورود داده شده است، اظهار کرد: افزایش نرخ دلار از یک‌هزار و ۲۰۰ تومان به ۴ هزار تومان در یک فاصله کوتاه متأثر از بی‌تدبیری است. وی […]

به گزارش دیارمیرزا محمدباقر نوبخت بعد از ظهر امروز در جمع فعالان ستادهای روحانی در گیلان با بیان اینکه اکنون ۴۵۰ هزار میلیارد تومان به جای تولید در عرصه ارز ورود داده شده است، اظهار کرد: افزایش نرخ دلار از یک‌هزار و ۲۰۰ تومان به ۴ هزار تومان در یک فاصله کوتاه متأثر از بی‌تدبیری است.

وی با تصریح بر اینکه نیازمند ائتلاف و وحدت تمام گروه‌های سیاسی هستیم، افزود: راه حل مشکلات در تدبیر است.

*۵ کاندیدای ریاست جمهوری می‌توانند وزرای خوبی باشند

این مسئول با اشاره به فعالیت سه گروه و جریان سیاسی اصولگرایی، اصلاحات و اعتدال و میانه در کشور، اذعان کرد: ائتلاف دو جریان اصلاحات و اعتدال و میانه پیروزی روحانی که نماینده میانه‌روها بود را به وجود آورد.

وی با بیان اینکه پنج کاندیدای دیگر ریاست جمهوری نیز دارای توانایی هستند و می‌توانند در جاهای دیگری استفاده شوند، تصریح کرد: آنها وزرای خوب، شهردار خوب و… هستند و می‌توانند به دولت کمک کنند.

نوبخت، رئیس جمهور را نماد دوم کشور خواند و خاطرنشان کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، روحانی و خاتمی نیز عارف را به عنوان نمایندگان خود و کاندیدای ریاست جمهوری معرفی کردند.

وی اضافه کرد: این دو جریان در نهایت برای پیروزی باهم ائتلاف کردند که نتیجه‌اش را همه شاهد هستیم و موفقیت خود را مدیون ائتلاف می دانیم.

*با ائتلاف، شاه نابود شد و در جنگ پیروز شدیم

مشاور اقتصادی رئیس جمهور منتخب، با اشاره به شم بالای سیاسی مردم گفت: در دو مرحله همه باهم ائتلاف کردیم و در یک مرحله شاه نابود شد و در مرحله دیگر در دوران دفاع مقدس شاهد پیروزی در مقابل دشمنان اسلام بودیم.

وی یادآور شد: کاری دشوار را برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی مردم و آزادی‌های اجتماعی در پیش داریم.

*دولت با کسی تسویه حساب نمی‌کند

نوبخت با بیان اینکه به دنبال امنیت و آرامش هستیم، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را وقف خدمت می‌کند و با کسی تسویه حساب ندارد.

وی با اشاره به اینکه قبل از انتخابات امیدی به پیروزی نداشتیم، متذکر شد: این پیروزی را مدیون مردم و رهبری هستیم و ۲۴ خرداد سرآغاز طلوع دولت تدبیر و امید بود.

نوبخت با اشاره به توزیع ۱۵۰ میلیارد دلار در کشور، خاطرنشان کرد: این مبلغ خرج دو سال یک کشور است که باید برای آن برنامه‌ریزی کنیم.

این فعال سیاسی کشور تلاش برای استقرار و استحکام نظام در چارچوب سند چشم‌انداز را مورد تأکید قرار داد و یادآور شد: بی‌حرمتی و دروغ جایگاهی در دولت روحانی ندارد./فارس

Share