دوره آموزش وبلاگ نویسی در گیلان برگزار می شود

دیارمیرزا: مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری دوره آموزش وبلاگ نویسی در این استان خبر داد.  حجت الاسلام صادق دوستار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه گیلان، ضمن اعلام این خبر در خصوص ضرورت برگزاری چنین دوره‌هایی گفت: لازم است طلاب، دانشجویان و دانش آموزان با […]

دیارمیرزا: مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری دوره آموزش وبلاگ نویسی در این استان خبر داد.

 حجت الاسلام صادق دوستار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه گیلان، ضمن اعلام این خبر در خصوص ضرورت برگزاری چنین دوره‌هایی گفت: لازم است طلاب، دانشجویان و دانش آموزان با فنون مختلف فناوری اطلاعات آشنایی کامل پیدا کنند تا در مقابل جنگ نرم دشمن، افسران زبده و آماده باشند.

وی با اشاره به ضرورت آشنایی طلاب و مبلغان با شیوه‌های تبلیغی در فضای مجازی تصریح کرد: امر تبلیغ در دنیای امروز و قدرت پیام‌رسانی از طریق رسانه‌ها، سایت‌ها و دیگر ابزارهای فضای مجازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

این کارشناس فرهنگی ادامه داد: این دوره آموزشی در راستای تولید علم و فناوری اطلاعات با حضور طلاب، دانشجویان و دانش آموزان و کلیه علاقمندان برگزار می شود.

حجت الاسلام دوستار یادآور شد: این دوره آموزشی برای نخستین بار است که از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان برگزار خواهد شد.

وی تأکید کرد: وبلاگ‌نویسی برای جوانان این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانند افکار و اندیشه‌های شان را در گستره وسیعتری مطرح کنند.

حجت الاسلام دوستار در پایان خاطرنشان کرد: این دوره ۲۰ ساعته با حضور یکی از اساتید مجرب دانشگاه در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان برگزار خواهد شد./گیلان آنلاین

Share