دلسوزی صدای آمریکا و منافقین برای هنجارشکنان آب‌بازی +عکس

به گزارش دیارمیرزا پس از دستگیری تعدادی از هنجارشکنان در مراسم آب‌بازی کرج یک عنصر مرتبط با گروهک تروریستی منافقین در فیس‌بوک و صدای آمریکا به عنوان رسانه سازمان سیا در وب‌سایت خود اقدام به انتشار خبر این اتفاق نموده که از پشت پرده این نوع تحرکات خبر می‌دهد.

به گزارش دیارمیرزا یکی از روش‌های جدیدی که دشمنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب از لحاظ فرهنگی استفاده می‌کنند تحریک جوانان به ایجاد فضاهای مختلط و شادی‌های کاذب در جامعه است. از سال ۹۰ برنامه‌ای تازه بین جوانان خصوصاً تهرانی به عنوان تفریح باب شد که عنوان آب‌بازی به خود گرفته بود ولی در کُنه خود چیزی به غیر از فحشا و فساد به دنبال نداشت. البته از همان ابتدا برای هر انسان هوشمندی به خوبی مشخص بود اینگونه اقدامات از آن سوی آب‌ها طراحی می‌شود و توسط برخی عوامل و فریب‌خوردگان در کشور اجرایی می‌شد.

یکی دیگر از اهدافی که دشمنان در این طرح پیگیری می‌کردند تست کردن فراخوان‌های فیس‌بوکی بود تا بتوانند از آن در موقع مقتضی سوء استفاده لازم را نمایند.

امسال نیز پس از انتخابات و شادی‌هایی که کف خیابان توسط مردم انجام می‌گرفت و البته عده‌ای در این بین به ساختارشکنی و سر دادن شعارهای هنجارشکنانه اقدام نمودند دوباره هوای توطئه و طمع در سر دشمن انداخته تا شاید بتواند از این شادی‌ها برای خود طرفی ببندد.

festival4

لذا بار دیگر با فراخوانی از دختران و پسران در شبکه‌های اجتماعی صهیونیست‌ساخته چون فیس‌بوک خواستند در کرج به بهانه آب‌بازی اقدامات ساختار‌شکنانه انجام دهند. پس از آن‌که تحرکات هنجارشکنانه برخی از آنان از حد می‌گذرد نیروی انتظامی برخورد قانونی لازم را با تعدادی از آنان انجام می‌دهد.

اما زمانی نمی‌گذرد که تعدادی از مرتبطین با گروهک تروریستی منافقین ساکن در کرج بلافاصله خبر دستگیری آنان را بر روی صفحه فیس‌بوک خود منتشر می‌کنند. شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان نیز به سرعت دست‌پاچه شده و مشت خود را خیلی زود باز می‌نمایند که پشت پرده این اقدامات و تحرکات ساختار‌شکنانه سازمان‌های جاسوسی و رسانه‌های آنان هستند.

در این بین صدای آمریکا به عنوان ارگان رسمی سازمان جاسوسی سیا، بیشتر از دیگر رسانه‌ها به این موضوع می‌پردازد و گزارش مفصلی برای آب‌بازی در کرج بر روی وب‌سایت خود منتشر می‌نماید که به خوبی از دست داشتن دشمنان در این نوع اقدامات خبر می‌دهد. گفتنی است که این گزارش صدای آمریکا نیز برگرفته از نوشته‌ی عنصر مرتبط با منافقین است که در فیس‌بوک خود منتشر کرده بود و این اتفاق خود از همکاری و هم‌دستی و جاسوسی منافقین به نفع سازمان سیا و رسانه رسمی آن خبر می‌دهد.

07-08-2013-12-08-19-ق

خاطرنشان می‌شود دشمنان همیشه در تلاش بوده‌اند از طریق استحاله فرهنگی ضربه خود را به نظام وارد نمایند، در برهه‌ای با شبیخون فرهنگی و در مقطعی دیگر با طراحی و اجرای فتنه‌های گوناگون تلاش کرده‌اند تا مردم را از ادامه مسیر انقلاب زده یا خسته نمایند که البته با رهبری هوشمندانه و حکیمانه مقام معظم رهبری دشمنان در این مهم ناکام مانده‌اند.

منبع: ماهستیم
Share