درودگر: تقاضای کمک از رئیس‌جمهور را دارم

مدیرعامل باشگاه ملوان گفت:‌ رئیس جمهور در مدت زمان باقیمانده تا پایان ریاست جمهوری‌اش مشکل ملوان را برطرف کند. به گزارش دیار میرزا صادق درودگر در خصوص نامه این باشگاه به دولت برای کمک به ملوان، عنوان کرد: پس از مراسم تقدیر و تشکر از ملی‌پوشان بقایی پس از یک ماه نامه رئیس جمهور را […]

مدیرعامل باشگاه ملوان گفت:‌ رئیس جمهور در مدت زمان باقیمانده تا پایان ریاست جمهوری‌اش مشکل ملوان را برطرف کند.

به گزارش دیار میرزا صادق درودگر در خصوص نامه این باشگاه به دولت برای کمک به ملوان، عنوان کرد: پس از مراسم تقدیر و تشکر از ملی‌پوشان بقایی پس از یک ماه نامه رئیس جمهور را جواب داد و اعلام کرد به علت اینکه پیش‌بینی بودجه‌ای در این زمینه صورت نگرفته نمی‌توانیم این امر را انجام دهیم.

به گزارش فارس ، وی ادامه داد: با توجه به اینکه ۱۴ روز بیشتر به پایان دولت فعلی باقی نمانده است و اگر دولت بعدی سر کار آید بار دیگر باید این مراحل را طی کنیم، از رئیس جمهور تقاضا دارم که این موضوع را رسیدگی کند، رئیس جمهور خیلی کارها را یک شبه اجرایی کرده و راهکار آن را بلد است، لازم نیست که من به او این مسائل را بگویم.

مدیرعامل باشگاه ملوان با اشاره به هواداران این تیم، تصریح کرد: ملوان در شهر انزلی ۱۴۰ هزار هوادار دارد و طبق آمار غیر رسمی در کل کشور ۱۵ هزار هوادار دارد و این مطالبه مردم است، اما نمی‌دانم چرا به این موضوع رسیدگی نمی‌شود. این خوب نیست که بی‌تفاوت نسبت به خواسته و مطالبه مردم باشیم، مردم هم‌اکنون از گوشت و مرغ صحبت نمی‌کنند بلکه همه چیزشان ملوان است.

درودگر تاکید کرد: خواسته ملوان و نیاز این تیم هم‌اکنون زمین ۳۰۰ متر در مناطق میانی شهر است. این موضوع خیلی مشکل نیست. به نظرم این حرکت قشنگی است که در پایان دوره ریاست جمهوری آقای احمدی‌نژاد اتفاق بیفتد، نشان می‌دهد که او مسئولیت‌پذیر بوده و در تمام وقت‌ها به دنبال برطرف کردن خواسته مردم بوده است در این ۱۴ روز باقیمانده نیز از این موضوع صرفنظر نمی‌کند.

وی افزود: هرچه فکر می‌کنم نمی‌دانم چرا به ملوان توجه نمی‌شود، هم‌اکنون تنها تیم بلاتکلیف لیگ برتر که مالکیت آن مشخص نیست، ملوان است که این موضوع می‌تواند در امتیازدهی AFC هم تاثیرگذار باشد. تمام تیم‌های نظامی لیگ هزینه می‌کنند، اما تیم ما نمی‌تواند هزینه کند. دو تیم نظامی در لیگ برتر هستند و بهترین خرید‌ها را هم انجام داده‌اند اما برای نیروی دریایی این امکان فراهم نیست که بخواهند هزینه‌ای انجام دهند زیرا بودجه‌ای برای این موضوع تعریف نشده و طبق قانون دست آنها برای هزینه کردن باز نیست. از سردار باران چشمه هم تقاضا می‌کنم که به تیم کمک کند، او همواره یار باشگاه بوده است و به تیم‌های نظامی کمک می‌کند.

Share