دروازه بان تیم ملی فوتسال بانوان:

دروازبان تیم ملی فوتسال: به ما بی احترامی شد/ چرا ما را به این مراسم بردند؟

به گزارش دیارمیرزا : مراسم تقدیر از تیم های ملی فوتبال و فوتسال ایران در شرایطی برگزار شد که نه تنها بازیکنان هیچ جایی بر روی سکو نداشتند بلکه اسامی آن ها در ورزشگاه آزادی هم خوانده نشد تا افتخارآفرینان ورزش بانوان بدون آن که بدانند، در بزرگترین مجموعه ورزشی کشور، مورد بی مهری مسوولان ورزش […]

به گزارش دیارمیرزا : مراسم تقدیر از تیم های ملی فوتبال و فوتسال ایران در شرایطی برگزار شد که نه تنها بازیکنان هیچ جایی بر روی سکو نداشتند بلکه اسامی آن ها در ورزشگاه آزادی هم خوانده نشد تا افتخارآفرینان ورزش بانوان بدون آن که بدانند، در بزرگترین مجموعه ورزشی کشور، مورد بی مهری مسوولان ورزش قرار گرفتند.
944258_478843088866700_1753570742_n
فرزانه توسلی، دروازه بان تیم ملی فوتسال بانوان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره مراسم تقدیر از تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال ایران و حواشی آن گفت: مسوولان پیش از این به ما می گفتند که بروید و افتخار کسب کنید تا از شما تقدیر شود اما زمانی که این اتفاق افتاد این گونه از ما تقدیر کردند. این مراسم در شان ورزشکاران نبود.

وی ادامه داد: سوال من این است که اگر تیم فوتبال مردان هم چنین افتخاری به دست می آورد، آیا اینگونه از آن ها تقدیر می شد؟ مسوولان حتی اجازه ندادند که بر روی سکو برویم و حتی اسم های ما را در ورزشگاه نخواندند.

توسلی گفت: شب گذشته ابتدا ما را به کمپ تیم های ملی بردند و در یک سالن موکت انداختند و افطاری دادند، پس از آن ما را به استادیوم بردند و در حالی که قرار بود بین دو نیمه بازی فوتبال، مورد تقدیر قرار بگیریم، هیچ کس حتی اسم ما را در ورزشگاه نخواند و در شرایطی که تمام اعضای تیم فوتبال ساحلی، فوتسال مردان و حتی تیم ملی نوجوانان بر روی سکو رفتند، به ما اجازه ندادند که بر روی سکو برویم.

وی ادامه داد: روز گذشته به ما بی احترامی شد. بسیاری از ملی پوشان فوتسال بانوان از شهرستان ها برای این مراسم به تهران آمده بودند اما اگر قرار بود تنها تماشاگر باشیم چرا ما را به این مراسم بردند؟

Share