دخترانه‌ترین خودروی دنیا +عکس

به گزارش دیارمیرزا خودروهای عجیبی در دنیا هستند که صاحبانشان آن ها را باوسیله های عجیبی مانند آهن آلات و … پوشانده اند اما نمونه هایی از این خودروهای جالب نیز وجود دارد که صاحبانشان کارهای دخترانه ای روی خودرو انجام داده اند. ؛یکی از علاقمندی های دختران استفاده از کفش های پاشنه بلند و […]

به گزارش دیارمیرزا خودروهای عجیبی در دنیا هستند که صاحبانشان آن ها را باوسیله های عجیبی مانند آهن آلات و … پوشانده اند اما نمونه هایی از این خودروهای جالب نیز وجود دارد که صاحبانشان کارهای دخترانه ای روی خودرو انجام داده اند. ؛یکی از علاقمندی های دختران استفاده از کفش های پاشنه بلند و کیف دستی های جالب و رنگارنگ است، آن ها همیشه دوست دارند بهترین ها را در اختیار داشته باشندو برخی نیز کلکسیون هایی از این وسایل دارند.

“کلی لای” هنرمندی است که علاقه های دخترانه اش را بر روی خودرواش نیز پیاده کرده است. او توانسته یکی از دخترانه ترین خودروهای دنیا را برای استفاده شخصی اش طراحی کند. این هنرمند خودروی “هوندا”خود را با استفاده از کفش پاشنه بلند و وسایل دخترانه تزئین کرده است.

او برای ساخت خودرو از تمامی کفش، کیف های رنگارنگ و عینک آفتابی هایی که در طول زندگی اش داشته استفاده کرده است. او همچنین در تزئینات داخلی خودرو از جواهرات مختلف به همراه عروسک های بچگی اش استفاده کرده است.

این هنرمند می گوید: “از روزی که با این خودرو در خیابان حرکت کرده ام دختران بسیاری برای خرید آن به من مراجعه کرده اند زیرا همه آن ها آرزوی داشتن چنین خودرویی را دارند”. او قصد دارد خودروهای دیگری را نیز با استفاده از وسایلی مانند لک ناخن و … درست کند.

54516_631 54517_849 54518_112 54519_149

Share