داماش؛ از بى پولى بازیکنان تا نداشتن پیراهن مسابقه!

به گزارش دیار میرزا بازیکنان در آستانه مسابقات صراحتا اعلام مىکنند که روحیه اى براى شروع لیگ  ندارند و از بس وعده رسیدن پول تا آخر هفته را شنیده اند هم خسته اند و هم  بى اعتماد.  این خوردن کفگیر داماش به ته دیگ، ظاهرا دیگر بدجورى آشکار شده است. از یک سو وقتى با […]

به گزارش دیار میرزا بازیکنان در آستانه مسابقات صراحتا اعلام مىکنند که روحیه اى براى شروع لیگ  ندارند و از بس وعده رسیدن پول تا آخر هفته را شنیده اند هم خسته اند و هم  بى اعتماد. damash- traxtor
 این خوردن کفگیر داماش به ته دیگ، ظاهرا دیگر بدجورى آشکار شده است. از یک سو وقتى با هر بازیکنى حرف مى زنى دادش از بى پولى و نگرفتن طلب دو سال گذشته و پیش پرداختى براى امسال به هوا بلند شده است و از سوى دیگر کم کم حتی این باشگاه دارد از حداقل امکانات رفاهى و ابزار ورزشى تهى مى شود.
اوج این بى پولى و ندارى در اردوى کردان و پیش از بازى دوستانه داماش در برابر استقلال خوزستان به چشم آمد، جایى که تا آخرین دقایق مانده به شروع بازى مسئول تدارکات این تیم قادر نشده بود یک دست پیراهن مسابقه تهیه نماید و ظاهرا در آخرین لحظات ابر و باد و مه خورشید دست به کار شدند و پیراهنى از آنسوى کائنات براى داماش مهیا گردید!
اینکه بازیکنان در آستانه مسابقات صراحتا اعلام مى کنند که روحیه اى براى شروع لیگ ندارند و از بس وعده رسیدن پول تا آخر هفته را شنیده اند هم خسته اند و هم بى اعتماد، هرگز خبر خوبى براى داماش نیست. اینکه یکى مى گوید باشگاه از تهیه یک مکمل غذایى در تمرینات عاجز است و کارکنان باشگاه هم حال و روزى به مراتب خراب تر دارند، مساله اى نیست که به سادگى از کنارش بتوان گذشت.
این داستان بى پولى دو سه سالى است که با نام داماش آداپته شده است، اما آنچه این بى پولى را مشهودتر می نماید، حضور کاملا کم رنگ عابدینى پیرامون داماش است. اگر حرکات و مصاحبه هاى عابدینى را با دقت رصد کنیم در مى یابیم که او این روزها دغدغه هاى جدى دیگرى دارد که داماش در میان آنها کمترین جاى را دارد.
حال باید دید در فاصله کمتر از یک هفته مانده به شروع لیگ سیزدهم آستین همتى براى برطرف شدن مشکلات داماش بالا زده خواهد شد یا نه، قرار است  شاهد رونمایى از فقیرترین تیم لیگ برتر باشیم!

Share