خصوصی:مردم صومعه‌سرا دیگر تاب و توان حواشی و اختلافات را ندارند

به گزارش دیارمیرزا نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از حواشی مختلف به وجود آمده در شهرستان، حواشی انتخابات شورای اخیر را نمونه بارزی از اختلاف افکنی‌ها در شهرستان صومعه‌سرا دانست. حمیدرضا خصوصی ثانی با تبریک به منتخبان جدید شوراهای شهر و روستاهای این شهرستان، تصریح کرد: اعضای شورای جدید از حواشی پرهیز کنند. این […]

به گزارش دیارمیرزا نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از حواشی مختلف به وجود آمده در شهرستان، حواشی انتخابات شورای اخیر را نمونه بارزی از اختلاف افکنی‌ها در شهرستان صومعه‌سرا دانست.

حمیدرضا خصوصی ثانی با تبریک به منتخبان جدید شوراهای شهر و روستاهای این شهرستان، تصریح کرد: اعضای شورای جدید از حواشی پرهیز کنند.

این مسئول با بیان اینکه اعضای قبلی شورای شهر و روستاهای صومعه‌سرا باید تجارب خود را دوستانه و متحدانه در اختیار منتخبان جدید ملت در این حوزه قرار دهند، خاطرنشان کرد: اتحاد رمز موفقیت و پیشروی به طرف توسعه و آبادانی است.

خصوصی‌ثانی عنوان کرد: مردم صومعه‌سرا وارث این دیار و شایسته بهترین‌ها هستند.

وی، اختلاف‌افکنی را اقدامی خانمان‌سوز دانست و گفت: صومعه‌سرا نیازمند اختلاف‌زادیی بین مردم و مسئولان در بسیاری از حوزه‌ها است.

این مسئول با تصریح بر اینکه مردم صومعه‌سرا دیگر تاب و توان حواشی و اختلافات را ندارند، افزود: حواشی انتخابات شورای اخیر نمونه بارزی از اختلاف افکنی‌ها در صومعه‌سرا بود که با مدیریت درست از شدت آن در این شهرستان کاسته شد.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی وجود تفاوت سلیقه و عقاید در بین اعضای شوراها را امری طبیعی دانست و ادامه داد: اختلاف در سلایق منتخبان شوراهای شهر و روستاهای صومعه‌سرا باید در راستای توجه به امر پیشرفت شهر و منافع مردم محو شود تا آنها پشیمان از شرکت در انتخابات و آرای خود نباشند.

به گفته وی، منتخبان شوراهای شهر و روستا باید از نظرات و دیدگاه‌های ریش سفیدان و جوانان شهر و روستاهای حوزه انتخابیه خود بهره گیرند.

خصوصی‌ثانی، دشمنان ایران اسلامی را بسیار زورگو خواند و عنوان کرد: ایستادگی، مقاومت، صبر و شکیبایی و اتحاد جمعی محورهای مهم مقابله با زورگویی دشمنان است.

Share