خبرنگاران گیلان کارت سیزدهمین دوره لیگ برتر را دریافت کنند

به گزارش دیارمیرزا  قربانعلی الماس‌خاله عصر امروز در جلسه هیئت فوتبال استان با اشاره به صدور کارت رسانه‌ای سیزدهمین رقابت‌های لیگ برتر، اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور و پیرو هماهنگی‌های صورت گرفته با روابط عمومی سازمان لیگ برتر تمام خبرنگاران و عکاسان شاغل در روزنامه‌های سراسری و استانی و خبرگزاری‌ها […]

به گزارش دیارمیرزا  قربانعلی الماس‌خاله عصر امروز در جلسه هیئت فوتبال استان با اشاره به صدور کارت رسانه‌ای سیزدهمین رقابت‌های لیگ برتر، اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور و پیرو هماهنگی‌های صورت گرفته با روابط عمومی سازمان لیگ برتر تمام خبرنگاران و عکاسان شاغل در روزنامه‌های سراسری و استانی و خبرگزاری‌ها می‌توانند برای دریافت کارت رسانه‌ای اقدام کنند.خبرگزاری فارس: خبرنگاران گیلان کارت سیزدهمین دوره لیگ برتر را دریافت کنند

وی افزود: خبرنگاران می‌توانند با در دست داشتن معرفی‌نامه معتبر که در سربرگ رسانه مذکور و با امضای بالاترین مقام آن رسیده باشد، تا پایان وقت اداری پنجشنبه ۲۰ تیر جاری به دفتر هیئت فوتبال گیلان مراجعه کنند.

رئیس هیئت فوتبال گیلان درباره خبرنگاران و عکاسانی که فصل پیش مدارک خود را به روابط عمومی این هیئت ارائه نکرده بودند، خاطرنشان کرد: این افراد علاوه بر معرفی‌نامه، تصویر صفحه نخست شناسنامه، تصویر پشت و رو کارت ملی و یک قطعه عکس نیز باید ارائه کنند.

وی یادآور شد: هر روزنامه و خبرگزاری تنها مجاز به معرفی یک خبرنگار و یک عکاس است.

الماس‌خاله با بیان اینکه این فراخوان تنها مربوط به روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها است، اذعان کرد: صدور کارت شامل خبرنگارانی که در هفته‌نامه و ماهنامه فعالیت می‌کنند، نمی‌شود.

*کمیته فرهنگی هیئت فوتبال گیلان برتر کشوری شد

این مسئول افزود: در همایش تجلیل از مسئولان کمیته‌های فرهنگی هیئت‌های فوتبال استان کشور، مسئول فرهنگی هیئت فوتبال گیلان به عنوان برتر دست یافت.

وی متذکر شد: در این مراسم کمیته‌های فرهنگی هیئت‌های فوتبال استان‌های گیلان و خوزستان به عنوان کمیته‌های فرهنگی برتر فوتبال کشور معرفی شدند و مسئولان این کمیته‌ها مورد تجلیل قرار گرفتند.

الماس‌خاله، با اشاره به اینکه هادی رفیعی مسئول کمیته فرهنگی هیئت فوتبال گیلان است، خاطرنشان کرد: رفیعی در این مراسم لوح تقدیر و هدایای خود را از رئیس فدراسیون فوتبال کشور دریافت کرد.

به گزارش فارس، همایش تجلیل از مسئولان کمیته‌های فرهنگی هیئت‌های فوتبال استان‌های کشور روز گذشته با حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال کشور در محل آکادمی تیم‌های ملی فوتبال کشورمان برگزار شد./فارس

Share