آیت الله قربانی خبر داد :

حضور دو تا سه وزیر گیلانی در کابینه دولت دکتر حسن روحانی

به گزارش دیارمیرزا امام جمعه رشت از حضور دو تا سه وزیر گیلانی در کابینه دولت حسن روحانی خبر داد و بیان کرد: روحانی روحیه حکیمانه‌ای دارد و امور را با تدبیر انجام می‌دهد.

حذف و کاهش سرعت‌گیرها در جاده‌های مواصلاتی گیلان اقدام مناسبی است

به گزارش دیارمیرزاآیت‌الله زین‌العابدین قربانی  در جمع مدیران سازمان تامین اجتماعی گیلان به مناسبت هفته تامین اجتماعی و بهزیستی اظهار کرد: حسن روحانی از دوستان قدیمی بنده است.ghorbani1

وی ادامه داد: با آمدن روحانی دشمنی‌های خارج از کشور نسبت به ایران کاهش پیدا کرده و اوضاع روبه بهبود است.

قربانی به توصیه‌های خود به رئیس جمهور آینده اشاره کرد و افزود: به روحانی گفتم امید انقلاب هستی و از زیگزاگ رفتن و به نفع دیگران سخن گفتن پرهیز داشته باشد.

امام جمعه رشت از حضور دو تا سه وزیر گیلانی در کابینه دولت حسن روحانی خبر داد و بیان کرد: روحانی روحیه حکیمانه‌ای دارد و امور را با تدبیر انجام می‌دهد.

وی حسن روحانی را طلبه‌ای دردمند و انقلابی توصیف کرد و گفت: روحانی فردی خوش استعداد، خوش‌بیان و قاطع است.

قربانی با بیان اینکه رئیس جمهور آینده برطرف کردن مشکلات گیلان را به بنده و محمدباقر نوبخت سپرده است، یادآور شد: پیشرفت گیلان مد نظر حسن روحانی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان به تلاش دولت احمدی‌نژاد اشاره کرد و افزود: احمدی‌نژاد فردی پر تلاش، دست‌پاک، چشم‌پاک و شجاع است و از گفتن حقایق در مراکز قدرت کوتاهی نمی‌کند.

وی با تاکید براینکه احمدی‌نژاد دغدغه مردم را داشته است، خاطرنشان کرد: واقعیت تلاش‌های دولت احمدی‌نژاد را نمی‌توان نادیده گرفت و مقام معظم رهبری این تلاش‌ها را تایید کردند اما بعضی بداخلاقی‌ها و رفتار نادرست در این دولت وجود داشت.

امام جمعه رشت خواستار انتقال تجربه مسئولان به اعضای دولت جدید شد و تصریح کرد: مسئولان استان باید جسارت گفتن حقایق را داشته باشند تا بتوانیم گیلان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

Share