حاشیه‌ بازگشت پرحاشیه ازروسیه /مسیر متفاوت رویانیان و دایی

به گزارش دیارمیرزا به نقل از مهر، اتفاقات اخیر مدیریتی در باشگاه پرسپولیس موجب شد تا تعدادی از هواداران رو رسانه‌ها در فرودگاه امام خمینی حضور یابند. مدیرعامل باشگاه نیز برای جلوگیری از حواشی با پیگیری امیر جیروردی رئیس دفتر مدیر عامل و همکاری ماموران حراست و نیروی انتظامی از خروجی دیگری فرودگاه امام را […]

به گزارش دیارمیرزا به نقل از مهر، اتفاقات اخیر مدیریتی در باشگاه پرسپولیس موجب شد تا تعدادی از هواداران رو رسانه‌ها در فرودگاه امام خمینی حضور یابند. مدیرعامل باشگاه نیز برای جلوگیری از حواشی با پیگیری امیر جیروردی رئیس دفتر مدیر عامل و همکاری ماموران حراست و نیروی انتظامی از خروجی دیگری فرودگاه امام را ترک کرد. بدین ترتیب رویاینان و دایی که به هنگام سفر به روسیه از بخش تشریفات دولتی عازم سفر شده بودند، به هنگام بازگشت دو مسیر جداگانه را در پیش گرفتند.

رویانیان در این باره به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گفت: وظیفه خود می‌دانم از هواداران و رسانه‌ها که در ساعت پایانی شب به فرودگاه آمده بودند، عذرخواهی کنم. واقعا شرمنده آنها هستم که به خاطر مصلحت پرسپولیس و آینده این باشگاه مردمی ترجیح دادم به منظور جلوگیری از حواشی طوری فرودگاه را ترک کنم که با هواداران و رسانه‌ها مواجه نشوم. این گل‌ها و پلاکاردهایی که هواداران به فرودگاه آورده بودند، تقدیم به خودشان، من شرمنده آنها هستم که نتوانستیم دلشان را با قهرمانی در جام حذفی شاد کنم.

رویانیان تصریح کرد: بنده خودم را سرباز مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران می‌دانم و تابع انضباط اجتماعی بوده و معتقدم همه چیز باید در آرامش و به دور از هیاهو انجام شود نظرات مردم در خبرگزاری مطبوعات و فضای مجازی را مطالعه کرده و یا به اطلاع بنده رسانده‌اند. از هواداران سپاسگذارم و خود را کارگر آنها می دانم. این باشگاه بزرگ و مردمی هرگز قائم به فرد نبوده و نخواهد بود. هواداران مطمئن باشند با توکل به خدا و دعاهای آنها پرسپولیس سر و سامان می‌گیرد و آرامش به باشگاه بر می‌گردد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: بنده هم با تمام وجود در خدمت پرسپولیس و هواداران بوده و برای سربلندی پر طرفدارترین تیم آسیا از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد

Share