حاشیه‌های دیدار علما با رئیس‌جمهور منتخب

به گزارش دیارمیرزا  به نقل از کیهان، در این مراسم چهره‌های روحانی همچون حجج اسلام سیدمهدی طباطبایی، جلالی خمینی، سیدرضا اکرمی، محمد اشرفی‌اصفهانی، علیمحمد شهیدی، هاشمی‌نژاد، مداحی، سیداحمد موسوی، اختری، حسین ابراهیمی، هاشم‌زاده هریسی و سیدمحمود علوی حضور داشتند. حجج اسلام سیدمهدی طباطبایی و جلالی خمینی از روحانیون سرشناس و اساتید حوزه سخنرانان این مراسم […]

به گزارش دیارمیرزا  به نقل از کیهان، در این مراسم چهره‌های روحانی همچون حجج اسلام سیدمهدی طباطبایی، جلالی خمینی، سیدرضا اکرمی، محمد اشرفی‌اصفهانی، علیمحمد شهیدی، هاشمی‌نژاد، مداحی، سیداحمد موسوی، اختری، حسین ابراهیمی، هاشم‌زاده هریسی و سیدمحمود علوی حضور داشتند.

حجج اسلام سیدمهدی طباطبایی و جلالی خمینی از روحانیون سرشناس و اساتید حوزه سخنرانان این مراسم بودند و پیش از آغاز سخنرانی رئیس‌جمهور منتخب ملت نکاتی را در باب حل مشکلات اقتصادی مردم، رفع مشکلات جوانان و بیکاری آنان، برطرف کردن مشکلات مستضعفان، لزوم توجه بیشتر به بعد اسلامی جمهوری اسلامی، مقابله با افراطی‌گری به‌ویژه در بحث دین و عدم زاویه‌گیری رئیس‌جمهور با رهبری متذکر شدند.
مصطفی محمدنجار (وزیر کشور)، حسین فریدون، محمدرضا صادق، علیرضا افشار معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر کشور و علی عبداللهی معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور، رئیس‌جمهور منتخب را در ورود به محل برگزاری مراسم همراهی می‌کردند.
این مراسم از سوی کمیته روحانیون ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور منتخب ترتیب داده شده بود و جمع کثیری از علما و روحانیون تهران در آن حضور داشتند.
در این مراسم برخی چهره‌های غیرروحانی از جمله محمد نهاوندیان و برخی اعضای پیشین ستاد انتخاباتی روحانی حضور داشتند.
حضور حجت‌الاسلام سیداحمد موسوی رئیس فعلی سازمان حج و زیارت و معاون سابق محمود احمدی‌نژاد در جلسه رئیس‌جمهور منتخب با علما و روحانیون از نکات قابل توجه بود. وی پس از ورود به محل برگزاری مراسم در انتهای سالن مستقر شد اما مسئولین برگزاری، وی را به ردیف جلو برای نشستن راهنمایی کردند.

Share