جعفر زاده: نشان‌های افتخار احمدی‌نژاد به وزراء برای آیندگان ارزشی ندارد

به گزارش دیارمیرزا غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه انتظار داشتیم بخشی از وعده های مادی محمود احمدی نژاد همچون بهبود اوضاع اقتصادی تحقق پیدا کند گفت: اما متاسفانه حتی شعارهای معنوی وی همچون خدمت بی منت که شعار خوبی بود نیز مححق نشد. نماینده […]

به گزارش دیارمیرزا غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه انتظار داشتیم بخشی از وعده های مادی محمود احمدی نژاد همچون بهبود اوضاع اقتصادی تحقق پیدا کند گفت: اما متاسفانه حتی شعارهای معنوی وی همچون خدمت بی منت که شعار خوبی بود نیز مححق نشد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احمدی نژاد درحالی در پایان دوره دوم ریاست خود به وزرایش نشان دولتی داد که حتی این نشان را در پایان دوره اول ریاست جمهوری اش به آنها اهدا نکرده بود، ادامه داد: نسبت به قدردانی از وزرا اشکالی وارد نمی کنیم اما زمانی ایراد وارد می شود که در این شرایط اقتصادی، به وزای خود ۱۰۰ تا ۱۰۰ تا سکه بدهد.

وی با بیان اینکه  تناقض های احمدی نژاد روز به روز بیشتر می شود ادامه داد: یک زمانی احمدی نژاد بر حساب کردن پول غذای یک فرد غیر مرتبط در سمینار دولتی از جیب خودش تاکید داشت اما در پایان دولت مشغول توزیع بیت المال بین خودشان و دست درازی به آن است.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه تغییر نگاه احمدی نژاد به سمت لیبرالیسم کم کم ملاحظه می شود، گفت: این اقدامات نشان دهنده تغییرماهیت وی از شعارهای رادیکالی به سمت دیگر است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه این عناوین و مدال ها در دولت های بعدی فاقد ارزش است تصریح کرد: این نشان ها را یک مقام بالاتر به دولتی ها نداده است بلکه خودشان به خودشان اهدا کرده اند بنابراین این نشان ها در دولت های بعدی ارزشی ندارد.

محمود احمدی نژاد روز ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ به ۱۱ تن از همکاران خود-و البته یک کارآفرین پیشکسوت – نشان های مختلف دولتی اعطا کرد./

Share