جعفرزاده :

جعفرزاده:در استان گیلان فرماندارانی را می شناسم که به جریان انحرافی وابسته بودند

به گزارش دیارمیرزا : مهندس جعفرزاده عضو کمیسیون برنامه بودجه با تاکید بر اینکه برگزاری آزمون های استخدامی درطرح مهرآفرین نمایشی بوده و استخدام ها در وزارتخانه بر اساس روابط با افراد هیئت دولت انجام می‌شده، افزود : مصوبه طرح مهرآفرین درحقیقت برای استخدام فرزندان و نزدیکان افرادی در هیئت دولت است که به جریان انحرافی‌ […]

به گزارش دیارمیرزا : مهندس جعفرزاده عضو کمیسیون برنامه بودجه با تاکید بر اینکه برگزاری آزمون های استخدامی درطرح مهرآفرین نمایشی بوده و استخدام ها در وزارتخانه بر اساس روابط با افراد هیئت دولت انجام می‌شده، افزود : مصوبه طرح مهرآفرین درحقیقت برای استخدام فرزندان و نزدیکان افرادی در هیئت دولت است که به جریان انحرافی‌ وابستگی دارند.

مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت در خصوص مصوبه مهرآفرین گفت:  استخدام هایی که در قالب مصوبه مهرآفرین صورت گرفته و تا به امروز انجام شده است بخش اعظمی از آن متعلق به هم تیمی ها و افراد نزدیک خود اعضای هیئت دولت بوده و به این صورت نبوده است که آزمون برگزار شود و از طریق آن مردم استخدام شوند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود:آزمون هایی که در راستای اجرای این طرح برگزار می شد، نمایشی بود و بیشتر اعضا و اطرافیان خود دولت وارد ترکیب وزارتخانه ها شدند .
جعفرزاده ایمن آبادی در این خصوص تصریح کرد: اعضای وارد شده به ترکیب وزارتخانه ها به نحوی است  که البته خسران شدیدی را نسبت به دولت بعدی وارد می کند چرا که این افراد در وزارتخانه‌ها بدنه ای را تشکیل دادند که این بدنه برای کار دولت منتخب آقای روحانی کارشکنی می کند.

وی ادامه داد: روابط و باندبازی و روابط موجود در این طرح برخلاف تمام شعارهای عدالت محورانه آقای احمدی نژاد بود و شخص من مستنداتی در اختیار دارم که نشان می دهد بسیاری از استخدام های صورت گرفته در قالب طرح مهرآفرین از فرزندان و اطرافیان مسئولان، فرمانداران و مدیران کل دولت فعلی است.

جعفرزاده ایمن آبادی هم چنین تصریح کرد: بارها در مجلس تاکید کردیم که آنچه در قالب این مصوبه در حال انجام است، خلاف قانون بوده و اعتبار مالی و قانونی برای این کار از اساس وجود ندارد.

وی تاکید کرد: من در استان گیلان فرماندارانی را می شناسم که به جریان انحرافی وابسته بودند و فرزندان و اطرافیان خود حتی دامادشان را وارد این سیستم کرده اند و از طریق این طرح مهرآفرین که دارای همه چیز است به جز مفهوم واقعی مهر این افراد وارد مرحله استخدامی شده اند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر این که برگزاری آزمون های استخدامی در قالب طرح مهرآفرین نمایشی بوده و استخدام ها در وزارتخانه و سازمان ها بر اساس روابط با افراد هیئت دولت انجام می شده است، تصریح کرد:مصوبه طرح مهرآفرین در حقیقت برای استخدام فرزندان و نزدیکان افرادی در هیئت دولت است که به جریان انحرافی وابستگی و نزدیکی دارند.

Share